پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقابت 3 باشگاه برای جذب مدافع میانی تاتنهام

کد خبر : 77262  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 اسفند 1396
بارسلونا ، منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن خواهان جذب توبی آلدرویرلد هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش تلگراف ، توبی آلدرویرلد مدافع میانی باشگاه تاتنهام مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته است. باشگاه های بارسلونا ، منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن به طور ویژه شرایط این مدافع 28 ساله را زیر نظر گرفته اند گفتنی است که این مدافع بلژیکی برای تمدید قرارداد خود با تاتنهام به توافق نرسیده و آینده اش نا معلوم است. قرارداد فعلی وی تا سال 2019 اعتبار دارد.

 

بدون در نظر گرفتن توانایی های این مدافع میانی بند آزاد سازی 25 میلیون پوندی این بازیکن باعث شده است که باشگاه ها با توجه به قیمت های فعلی بازار نسبت به جذب وی ابراز علاقه کنند. این بند در تابستال سال 2019 میتواند فعال شود البته با توجه به این بند قطعا تاتنهام نمیخواهد با این مبلغ اندک وی را از دست بدهد پس ممکن است در تابستان پیش رو به پیشنهاد های دریافتی فکر کند و آن ها را مورد بررسی قرار دهد.

 

گفته میشود که باشگاه تاتنهام برای فروش این مدافع بلژیکی مبلغ 40 میلیون پوند را طلب کرده است و ترجیح میدهد که مدافع میانی تیمش راهی باشگاه های چون بارسلونا یا پاریسن ژرمن شود. آلدرویرلد در گذشته سابقه بازی در باشگاه اتلتیکو مادرید را نیز داشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.