پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی لیخت: می دانم مردم درباره سفرم به بارسلونا جور دیگری فکر می کنند

کد خبر : 77478  |  زمان ارسال : شنبه 11 فروردین 1397
ماتیاس در گفت و گو با رسانه باشگاه آژاکس

اختصاصی بارسانیوز – پس از بازی های دوستانه ملی بود که خبر حضور ماتیاس دی لیخت در بارسلونا در جریان سفرش سر و صدای زیادی به پا کرد که باشگاه بارسلونا پس از رصد کردن او در سه بازی اخیر شامل دو بازی دوستانه ملی هرگونه ارتباط با این سفر را تکذیب می نمود که درنهایت ماتیاس شخصا در این خصوص صحبت کرد.

 

ماتیاس که مقابل پرتغال دو پاس گل داد در گفت و گو با تلویزیون باشگاه آژاکس گفت:

خب بلافاصله شایعه درخصوص انتقال احتمالی ام به بارسلونا شکل گرفت اما من به همراه دوستانم در تعظیلات بودم و می دانم که مردم اینگونه فکر می کنند که من برای چیزهای دیگر و بیشتری به بارسلونا رفته ام اما من از مدتی قبل این برنامه را داشتم. دو روز تعطیلی داشتم و از این فرصت استفاده کردم.

 

ماتیاس که به همراه پاتریک کلایورت و دو فرزند او در بارسلونا عکسی به یادگار انداخت درخصوص عملکرد خود در بازی های دوستانه ملی گفت:

در اولین بازی کمی بد بودیم و مقابل انگلستان شکست خوردیم ولی در بازی دوم مقابل پرتغال بهتر بازی کردیم بنابراین با احساس خوبی به اینجا بازگشته ام. من تا قبل از بازی با پرتغال هرگز در یک بازی 2 پاس گل نداده بودم و از این بابت بسیار خوشحالم که توانستم مقابل پرتغال این کار را انجام دهم.

 

تعریف و تمجید از تو پس از درخشش در بازی های ملی؟

من با این وضعیت آشنا هستم و می دانم که در حال حاضر بسیار اغراق آمیز است و می دانم که اگر بد بازی کنم مطبوعات دیگر تمجید نخواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.