پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس تا فینال کوپا استراحت میکند !

کد خبر : 77852  |  زمان ارسال : جمعه 24 فروردین 1397
بوسکتس تا فینال کوپا دل ری استراحت میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت ، سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی تیم بعد از بازگشت از مصدومیت در بالاترین فرم خود کار نکرده در تاریخ 21 آوریل یک دیدار مهم یعنی فینال کوپا دل ری پیش روی تیم والورده است و آن ها میخواهند برای این دیدار حساس سرخیو بوسکتس را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشند. بوسکتس نقش کلیدی در تیم بارسلونا دارد و هر زمان که غایب بوده یا در فرم ایده آلش نبوده بارسلونا به مشکل خورده است.

 

در حال حاضر برای دیدار فردا مقابل والنسیا کادر فنی ایوان راکیتیچ و سرخیو بوسکتس را در اختیار ندارد. از بازیکنانی چون پائولینیو ، آندره گومز و سرخی روبرتو به عنوان جایگزین های این دو بازیکن نام برده میشود. البته پائولینیو بازیکنی است که بیشتر در کار های هجومی شرکت میکند که این خصوصیت برای بازیکن بارسلونا یک امر ضروری است. احتمال قرارگیری گومز یا روبرتو در ترکیب اصلی بیشتر است چرا که والورده متوجه شده پائولینیو نمیتواند در میانه زمین یک نقش محوری داشته باشد.

 

آندره گومز برای دیدار فردا انگیزه و شانس بسیار بالایی دارد تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد چرا که او فردا در مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت و قطعا این مسئله انگیزه های وی را دو چندان میکند. بارسلونا نمیخواهد جام کوپا دل ری را از دست بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.