پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه نقل و انتقالات تابستان 2018 بارسلونا

کد خبر : 77939  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 فروردین 1397
گریزمان برای افزایش توان گلزنی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا به فکر تقویت توان رقابتی تیم در تابستان است تا خون جدید به تیم تزریق گردد.

 

گریزمان برای افزایش توان گلزنی

 

طبق گزارش، با خروج نیمار و کاهش توان تهاجمی تیم با وفق نیافتن دمبله و همچنین عدم موفقیت سوارز در گلزنی در 13 بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان، تقویت خط حمله در دستور کار قرار دارد که به این منظور گریزمان اولویت بزرگ باشگاه می باشد.

 

طبق گزارش، بارسلونا با ابراز علاقه به گریزمان پاسخ مثبت این مهاجم فرانسوی را دریافت کرده است چون گریزمان نیز قصد فتح عناوین قهرمانی را دارد.

 

آرتور برای حفظ توپ

 

بارسلونا در خط هافبک و برای بازیسازی آرتور هنریکه 21 ساله از باشگاه گرمیو را انتخاب کرده و برای خرید او با گرمیو به وافق رسیده است بازیکنی که با توانایی حفظ توپ هماهنگ با فلسفه باشگاه است و سبک بازی او به ژاوی شباهت دارد.

 

 

توجه به مرواریدهای آژاکس

 

بارسلونا در کنار جوان گرایی با خرید آرتور به دو جوان هلندی نیز می نگرد که ماتیاس دی لیخت 18 ساله و فرانک دی یانگ 20 ساله زیرنظر باشگاه قرار دارند.

 

باشگاه درخصوص دی لیخت معتقد است که می تواند دردراز مدت همانند پیکه در باشگاه موثر واقع شود که البته ورود او نباید یری مینا را تحت تاثیر قرار دهد چون ورمالن در سال پایانی قرارداد خود قرار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.