پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بارسلونا با این ترکیب فصل آینده قهرمان چمپیونزلیگ میشود ؟

کد خبر : 78001  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 فروردین 1397
احتمال بازگشت بارسلونا در فصل آینده به سیستم 4-3-3 زیاد است .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در حال تغییر نسل است اما این باشگاه همچنان بازیکنانی دارد و در فصل آینده خواهد داشت که قادر به بلند کردن جام قهرمانی اروپا هستند .

 

دروازه :

مارک تراشتگن : در خصوص حضور او در ترکیب فصل آینده تردیدی وجود ندارد . سخت میشود او را برای عملکردش در این فصل مورد سرزنش قرار داد درحالی که طی 18 بازی کلین شیت کرده است .

 


خط دفاع :

با توجه به گزارشاتی که در خصوص اومتیتی منتشر میشود آینده ی او  نامعلوم است . خوزه مورینیو آماده جذب این ستاره جوان فرانسوی است . عملکرد او به طور کلی در این فصل بهبود قابل توجهی یافته است اما زمان هایی مانند بازی برگشت برابر آ.اس رم نقطه ی سیاه در کارنامه ی او طی این فصل است .

 

جرارد پیکه نیز اگرچه مشکلاتی داشته است اما هنوز هم یک دفاع مستحکم است و کیفیت رهبری برای این دوران گذار را به صورت نسبی دارد و میتواند با توجه به تجربه ای که دارد نقش حیاتی برای تیم ایفا کند .

 

جوردی آلبا به طور قابل توجهی بهتر شده است و تقریبا 2 برابر فصل گذشته در لالیگا توپ ربایی و مقابله کرده است . ضمن اینکه او یکی از بهترین مدافعان این فصل لالیگا با 8 پاس گل است .

 

در مورد نلسون سمدو او نیز پتانسیل رشد بالایی دارد و حتی میتواند گزینه ای بهتر از دنی آلوز در کارهای دفاعی شود .

 


خط هافبک :

در حقیقت بوسکتس دیگر جوان و سریع نیست و در بازی های این فصل به خصوص در لیگ قهرمانان مقابل چلسی و رم تاثیرگذاری کمتری داشت اما باید توجه داشت که او تحت مجموعه والورده مجبور به انجام کارهای بیشتری شده است . با داشتن یک بازیکن ثالث اضافی در وسط , حجم کارهای دفاعی بوسکتس کمی کاهش خواهد یافت و او میتواند روی بهترین کار تمرکز کند - بازی را تنظیم و سرعت بازی را تعیین نماید .

 

پائولینیو نیز در میانه میدان بازیکن فوق العاده ای است و در باکس تو باکس نقش مناسبی دارد که این را در این فصل ثابت کرده است . مطمئنا او خسته است اما عامل اصلی این خستگی تعداد بازی های زیاد در یک سال گذشته میباشد زیرا او علاوه بر بارسلونا برای گوانگژو چین نیز تعداد زیادی بازی انجام داد .

 

جادوگر برزیلی - آرتور - او قبلا به عنوان بهترین هافبک لیگ برزیل انتخاب شده است . آمار او در گرمیو پس از بازگشت از مصدومیت طولانی نشان میدهد به سرعت بازیابی انجام داده و دوباره همان بازیکن موثر و خلاق قبلی شده است که در میانه میدان بارسلونا در سیستم 4-3-3 میتواند نقش اینیستا را انجام دهد .

 


خط حمله :

در حال حاضر به نظر میرسد کوتینیو پس از بازی 2-1 مقابل والنسیا بیشتر به عنوان بال در حمله احساس راحتی میکند و همچنین حرکت او به مرکز برای ارائه خلاقیت های بیشتر در این بخث میتواند موثر باشد همانطور که همیشه در طول حضورش در لیورپول اینگونه بود .

 

در بازی برابر سلتاویگو یک نکته مثبت وجود دارد و آن به ثمر رسیدن اولین گل دمبله در لالیگا برای باشگاه کاتالان است . در حقیقت طرفداران بارسلونا انتظار داشتند تا این بازیکن بتواند جایگاه واقعی خود را داشته باشد اما 2 مصدومیت در آغاز رقابت ها برنامه های باشگاه و مربی را دچار تغییر کرد . والورده برای دمبله عجله ندارد . این بازیکن 20 سال دارد .

 

در ترکیب 4-3-3 بالا لیونل مسی میتواند به عنوان شماره 9 کاذب کار کند . نقشی که تحت هدایت گواردیولا در آن رشد کرد . اما با این حال آیا هیچ احتمالی وجود دارد که او نتواند بدرخشد ؟ به سختی . لئو استاد واقعی سازگاری با هر نوع سیستم تاکتیکی است که میتوان به سیستم 4-4-2 والورده اشاره کرد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.