پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : طرفداران در اعتراض به وضعیت کاتالونیا سوت میزنند !

کد خبر : 78030  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 فروردین 1397
بارتومئو به صحبت های روز گذشته تباس که گفته بود سوت زدن خشونت کلامی است واکنش نشان داد .

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو پیش از دیدار مهم تیمش در فینال کوپا دل ری در خصوص حواشی احتمالی این مسابقه صحبت کرد .

 

بارتومئو گفت :

روز شنبه ما به مادرید میرویم تا رقابت کنیم و یک جام دیگر را به دست آوریم که باعث خوشحالی بسیاری است . از طرفداران میخواهم از این بازی لذت ببرند و تیم را به صورت صلح آمیز حمایت کنند . ما همیشه میخواهیم که نمادهای هویتی مورد احترام باشند همانطور که ما دوست داریم ( به نمادهای ما ) احترام بگذارند . من اینطور فکر میکنم زمانی که اکثریت طرفداران ما برای بیان چیزی سوت میزنند , علت کوچک کردن هر نمادی نیست اما اینکار شیوه ای برای اعتراض به نگرش های خاصی است که در سال های گذشته علیه مردم کاتالونیا بوده است .

بارس

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه افزود :

در کاتالونیا یک وضعیت سیاسی خاموش وجود دارد . ما دولتی نداریم و سیاستمداران ما در زندان یا تبعید خارج از کشور هستند . این درگیری که باید سیاسی باشد برخی در تلاش هستند تا در خیایان حل شود .

 

روز شنبه ما از فرصت کوپا برای دفاع از آنچه به آن معتقدیم استفاده خواهیم کرد . ما میخواهیم از این فرصت برای احترام به همه که بخشی از ارزش های اساسی است استفاده کنیم . ما از کسانی که مسئولیت دارند میخواهیم برای رفع این اختلاف تلاش کنند . یکی از کارها احترام به یکدیگر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.