پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرط منطقی بارسلونا برای تمدید ورمالن

کد خبر : 78057  |  زمان ارسال : جمعه 31 فروردین 1397
بارسلونا قصد تمدید دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا باتوجه به اعتماد ارنستو والورده به توماس ورمالن و درخشش این مدافع بلژیکی در فصل جاری در مدت مصدومیت های ماسکرانو و اومتیتی، قصد تمدید با او را دارد بازیکنی که قراردادش تا تابستان 2019 یعنی یک فصل دیگر دارای اعتبار است.

 

اما در حالی که باشگاه مذاکرات برای تمدید قرارداد اومتیتی را از هفته ها قبل آغاز کرده است اما برای آغاز مذاکرات تمدید ورمالن تا ابتدای فصل آینده صبر خواهد کرد تا به عنوان یک شرط وضعیت جسمانی او را پس از جام جهانی 2018 در صورت احتمال مصدومیت مجدد ارزیابی کند.

 

توماس ورمالن که در ترکیب تیم ملی بلژیک در روسیه بازیکنی کلیدی در تیم روبرتو مارتینز خواهد بود با توجه به سابقه مصدومیت های پیاپی خود که در طول فصل جاری نیز مجددا آن را تجربه کرد، نگرانی بزرگ باشگاه برای تمدید است و باشگاه در صورتی که توماس برای شروع فصل از لحاظ جسمانی آماده باشد قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

طبق گزارش، باشگاه معتقد است که توماس با وفق یافتن در بارسلونا و درک خواسته های والورده می تواند تا دو فصل دیگر به تیم کمک کندو از سوی دیگر ورمالن نیز عجله ای برای تمدید ندارد و تصمیم شخصی اش ادامه حضور در بارسلونا است مگر اینکه با درخشش در جام جهانی پیشنهاد جالب توجهی دریافت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.