پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حداکثر فشار روی والورده برای قهرمانی در جام حذفی

کد خبر : 78078  |  زمان ارسال : شنبه 1 اردیبهشت 1397
ترس از شکست

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، حذف از لیگ قهرمانان مقابل رم باعث ناراحتی و خشم هیات مدیره باشگاه بارسلونا شده است که این ناراحتی در صورت عدم قهرمانی تیم در دیدار امشب مقابل سویا نسبت به والورده افزایش خواهد یافت.

 

والورده که قبل از بازی برگشت به رم به ستاره هایش استراحت نداده بود و تنها اینیستا و آلبا را روی نیمکت دیدار بالگانس نشاند که البته آن ها را نیز در نیمه دوم به میدان فرستاده بود، این بارقبل از بازی فینال به تمامی ستاره هایش مقابل سلتاویگو استراحت داد تا دیگر ریسک نکند.

 

شک و تردید بدون کسب دوگانه

 

حذف از لیگ قهرمانان فشار را روی ارنستو والورده و کادر فنی اش برای بازی فینال افزایش داده است و در واقع برخی از اعضای هیئت مدیره می گویند که اگر در این فصل دو جام کسب نشود خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد که برخی دیگر معتقد هستند که حتی اگر جام حذفی هم کسب نشود باید ببینیم که تیم مقابل رئال مادرید چه نتیجه ای خواهد گرفت.

 

تمسخر آمیز بودن حذف مقابل رم

 

خشم هیات مدیره باشگاه از حس تمسخر آمیز بودن شکست مقابل رم نشات گرفته که از تیمی شکست خورده اند که در لیگ ایتالیا در جایگاه کسب لیگ اروپا به سر می برد و باید با تیم هایی چون ویارئال بازی کند.

 

تنها بارسلونا می تواند رئال را متوقف کند

 

احساس هیئت مدیره باشگاه این است که در اروپا تنها بارسلونا می تواند رئال مادرید را متوقف کند همانطور که در سال 2011 رخ داد و احتمال کسب سه گانه رئال در قهرمانی لیگ قهرمانان باعث نگرانی اعضای هیئت مدیره است.

 

عدم جشن کاروانی در خیابان ها در صورت دم کسب دو گانه

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در صورتی که بارسلونا قهرمان جام حذفی نشود و تنها لالیگا را فتح کند، کاروان تیم برای جشن قهرمانی در خیابان های بارسلونا شکل نخواهد گرفت و تنها در صورت دبل قهرمانی این عمل انجام خواهد شد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.