پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های روز گذشته : 4 خبر مثبت و 1 خبر منفی !

کد خبر : 78139  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397
برای مشاهده جزئیات هر خبر بر روی لینک های آبی در متن کلیک کنید .

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه خبرهای مهم روز گذشته را با هم مرور میکنیم .

 

مثبت ها :

1- جوردی آلبا پس از پیروزی بارسلونا در کوپا دل ری خطاب به منتقدان گفت " رئال مادرید هنوز هیج جامی کسب نکرده است و همه میگویند آنها فصل افسانه ای دارند . از طرف دیگر ما فقط 1 بازی بد انجام دادیم و حالا 1 جام کسب کرده ایم و مردم به ما زباله نسبت میدهند . والورده سزاوار احترام است . او پس از خروج نیمار این تیم را دوباره ساخت " .

 

2- خوزه مورینیو از تلاش های ایجنت آنتونی مارسیال برای یافتن یک باشگاه جدید آگاه است و اگر این بازیکن 22 ساله تصمیم به ترک منچستریونایتد بگیرد , آنها اقدام بزرگی برای ماندن آنتونی انجام نمیدهند . گزارش شده است که بارسلونا قصد ارائه پیشنهادی 60 میلیون پوندی در تابستان برای این بازیکن را دارد .

 

3- دنیس سوارز مدعی شد قصد ترک بارسلونا در تابستان را ندارد " من میخواهم در بارسلونا باشم و من برای 2 سال دیگر قرارداد دارم . شایعات در مورد انتقال من وجود دارد اما من میخواهم بمانم " .

 

4- راکیتیچ از آندرس اینیستا خواست تا بماند " من نمیدانم اما امیدوارم بماند . او این را میداند , من فکر میکنم طرفداران نیز میخواهند او بماند همانطور که من میخواهم . اما همانطور که همیشه گفته ام , او حق انتخاب دارد و باید با خانواده اش نیز صحبت کند . تصمیم او هرچه باشد مورد احترام ماست " .

 

منفی ها :

1- پدر اینیستا به جدایی پسرش اشاره کرد " او قصد دارد تصمیم سختی بگیرد . اگر او تصمیم به جدایی بگیرد باید به آن احترام بگذارید . من فکر میکنم زمان خوبی برای انجام اینکار است و او قصد دارد تصمیم خود را هفته آینده اعلام کند "

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.