پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا سیلسن را نمی فروشد

کد خبر : 78220  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397
باشگاه های بزرگ به دنبال دروازبان هلندی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، یاسپر سیلسن به عنوان دروازبان ذخیره مارک اندره تراشتگن که تنها فرصت بازی در جام حذفی را دارد توسط باشگاه به فروش نخواهد رسید و تنها راه خروجش از بارسلونا پرداخت بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی اش است.

 

سیلسن که با عملکرد درخشان خود یکی از مردان کلیدی بارسلونا در راه فتح کوپا دل ری بوده است هم اکنون باشگاه های بزرگی چون لیورپول، ناپولی و اتلتیکو مادرید را به دنبال جذب خود می بیند و اگرچه هنوز پیشنهادی برای او به دست باشگاه نرسیده اما باشگاه قصد فروش او را ندارد.

 

بنابراین در صورتی که باشگاهی قصد جذب سیلسن را داشته باید باید بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی او را پرداخت کند که در این صورت کاری از دست باشگاه در صورت تمایل سیلسن برای خروج ساخته نیست.

 

جوش خوردن با بارسلونا

 

سیلسن که در تابستان 2016 با 13 میلیون یورو از آژاکس به بارسلونا پیوست هم اکنون در بارسلونا وفق یافته و مورد پذیرش هواداران نیز قرار گرفته است اما با این حال سیلسن می داند که گرفتن پست دروازبان اولی از تراشتگن غیر ممکن می باشد و با توجه به اینکه در 29 سالگی فرصت زیادی برای درخشش در باشگاه های بزرگ را نخواهد داشت می تواند به رفتن برای برعهده گرفتن وظیفه دروازبان اولی تیمی بزرگ متقاعد گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.