پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: من می روم اما بارسلونا همچنان زیبا بازی خواهد کرد؛ مثل مسی وجود ندارد

کد خبر : 78253  |  زمان ارسال : جمعه 7 اردیبهشت 1397
وصیت آندرس به باشگاه

اختصاصی بارسانیوز آندرس اینیستا کاپیتان بارسلونا درنهایت امروز طی کنفرانس مطبوعاتی رسما از آخرین فصل حضور خود در بارسلونا خبر داد و از ادامه درخشش بارسلونا در آینده خبر داد.

 

اینیستا که به عنوان یکی دیگر از نشل های طلایی بارسلونا را ترک می کند نسبت به آینده باشگاه بدون خود گفت:

بسیاری از سال ها و تجربه ها و عناوین قهرمانی گذشت، لحظات منحصر بفرد بسیاری سپری شد و اوج لذت عشق و احترام مردم بود. پیش من هم خیلی ها بارسلونا را ترک کرده اند، اینیستا نیز خواهد رفت و بارسلونا به بازی های خوبش ادامه خواهد داد و به بردن ادامه می دهد، زندگی در گذر است و مهم ترین چیز انتخاب زمان درست برای انجام کارهاست.

 

من هیچ شکی ندارم که می توانیم در ادامه هم قهرمان شویم و به خوبی بازی کنیم. هنوز بازیکنانی داریم که کل عمر خود را در اینجا بوده اند که برای باشگاه و ما خداحافظی شان کار آسانی نیست اما بازیکنانی چون ایوان، آلبا، روبرتو و غیره نیز وجود دارند و من به همه کسانی که برای ادامه میراث باشگاه در اینجا هستند می گویم که هیچ شکی ندارم که آن ها می توانند به بردن ادامه دهند و من از راه دور از موفقیتشان خوشحال خواهد بود.

 

هر بازیکنی متفاوت است و ویژگی های خودش را دارد. زمانه تغییر کرده و من نمی توانم در مورد هر موضع از اکادمی حرف بزنم و تنها می توانم درخصوص خودم بگویم که در 12 سالگی به اینجا آمدم و گام مهمی برداشتم و توصیه من به باشگاه مراقبت و توجه به آکادمی و ارش گذاری است که من تمایل داشتم در اینجا به موفقیت برسم و به دستش اوردم.

 

آخری بازی های در بارسلونا احساسی خواهد بود و من سعی خواهم کرد تا نهایت لذت را از شما ببرم. مربیان زیادی داشته ام که از همه آن ها خاطره دارم و من خوش شانس بوده ام که با ان ها و هم تیمی هایم کار کرده ام و از آن ها سپاسگزارم که همیشه رفتار خوبی با من داشتند و این بهترین خاطره است.

 

مسی؟

برای من بودن در کنار او به صورت هر روز باعث افتخار بوده و است که لحظات فوق العاده ای را درکنار هم داشتیم چون می دانم که هیچ کسی دیگر مثل او نیست و او بخشی کلیدی از موفقیت های تیم بوده که منحصر بفرد و جادویی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.