پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا میتواند دمبله را قربانی خرید جدید کند

کد خبر : 78343  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397
بارسلونا برای ورود گریزمان در این تابستان برنامه ریزی کرده است , این میتواند باعث قربانی شدن دمبله شود .

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو امروز گزارش داد , عثمان دمبله در تابستان گذشته با قیمت 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما دچار مصدومیت شد . مهاجم فرانسوی اکنون با کوتینیو , مسی و لوئیس سوارز در رقابت است . او فصل 2016/17 را عالی در دورتموند گذراند . در بارسلونا تاکنون موفق به زدن 2 گل و دادن 8 پاس گل شده است ( در 21 بازی - تمام مسابقات ) . اما ورود گریزمان در تابستان امسال میتواند بهای بزرگی برای دمبله داشته باشد .

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو , ورود گریزمان که هموطن دمبله است میتواند باعث انتقال قرضی مهاجم جوان شود .

 

این روزنامه مدعی شد که پیشنهادات زیادی برای دمبله رسیده است اما اگر کاتالان ها نمیخواهند به انتقال دمبله فکر کنند , مدیران میخواهند او را به صورت کامل به لالیگا متصل کنند .

 

با این حال انتقال قرضی دمبله نیز میتواند مفید باشد و باعث شود تا با ورود گریزمان جلوی پیشرفت او گرفته نشود . چند باشگاه از جمله اتلتیکومادرید به او علاقه مند هستند . دیگو سیمئونه معتقد است که سبک بازی عثمان کاملا به ایده های او نزدیک است .

 

2 باشگاه دیگر نیز علاقه مند هستند که از جمله میتوان به آرسنال اشاره کرد . باشگاه لندی که در انتظار خروج آرسن ونگر است ترجیح میدهند به جای خرید بازیکن , بازیکن قرض بگیرند . درست مانند لیورپول . باشگاه قرمز که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد و نزدیک به حضور در فینال این رقابت است به دمبوز به عنوان جانشین احتمالی محمد صلاح فکر میکند زیرا صلاح مورد علاقه رئال است . این انتقال میتواند زمان زیادی طول بکشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.