پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی خاطرات اولین روزهایش در بارسلونا را تعریف کرد " می لرزیدم"

کد خبر : 78391  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397
خاطرات مسی از اولین حضورش در رختکن بارسلونا تا اولین بازی و تایید توسط مسئولان باشگاه کاتالان

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی خاطرات خود را از اولین بازدید خود از بارسلونا به اشتراک گذاشت .

 

مسی داستان را اینگونه تعریف کرد :

اولین بار که من به اینجا آمدم , آنها به ما لباس دادند . در آرژانتین با شورت سبز کار میکردند و بعضی هم با شلوارهای زرد . در بارسلونا هر بازیکنی کمد و لباس خود را دارد . هر کدام یک توپ دارند . امکانات فوق العاده ای وجود دارد .

 

ما همیشه بازیکنان تیم اصلی را میدیدیم . ما آنها را دنبال میکردیم اما هرگز تصور نمیکردم که من هم در کنار آنها بازی میکنم . وقتی اولین بار به آنجا رفتن عالی بود . اول سخت بود اما ادامه دادم .

 

من به خاطر دارم که وقتی وارد رختکن شدم خیلی جوان بودم و به من گفتند " شما باید لباس هایت را عوض کنی " . مدیر بخش تجهیزات لباس هایم را به من داد و از او پرسیدم " آیا میتوانم خارج از اینجا ( رختکن ) عوض کنم ؟ " . به من گفت نه باید همینجا عوض کنی .

 

من در یک گوشه نشستم و شروع به عوض کردن لباس ها کردم . بچه های تیم جوانان در حال صحبت درباره من بودند . من فقط آنجا بودم . بنابراین یک گوشه نشستم . حتی از برادرم پرسیدم و او به من گفت " باید همینجا عوض کنی " . دستان من میلرزید , اما زمانی که روی زمین راه میرفتم خوب بود . من با تمام بچه ها دوست شدم .

 

من 2 هفته با تیم تمرین کردم و در روز آخر , آنها در یک مسابقه برابر بچه های بزرگ تر بازی کردند . یک هفته بعد مرا صدا زدند و از من خواستند . من آمادگی نداشتم . آنها زیاد تمرین کرده بودند . آنها بازی مرا در بازیهای کم اهمیت تر دیده بودند چون من کار دیگری نکرده بودم اما میدانستم که همه چیز خوب پیش میرود .

 

آنها با من تماس گرفتند و گفتند از عملکردم خوشحالند و میخواستند با من صحبت کنند و آنها میخواستند در بارسلونا بازی کنم . آن شب ( خانواده ام ) همه به بندر رفتند و جشن گرفتند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.