پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش گواردیولا برای جذب ماتیاس دی لیخت

کد خبر : 78510  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
ماتیاس مدافع آینده دار آژاکس

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پپ گواریدولا سرمربی منچستر سیتی به شدت به دنبال جذب ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی باشگاه آژاکس است که لیست رقیبان بزرگ بارسلونا در راه جذبش همچنان در حال افزایش یافتن می باشد.

 

پس از علاقه تاتنهام و آرسنال در کنار بایرن مونیخ برای جذب ماتیاس دی لیخت، هم اکنون منچستر سیتی نیز به صف مشتریان این مدافع پا به توپ اضافه شده و قصد دارد ماتیاس را به عنوان جایگزین کمپانی پا به سن گذاشته به خدمت بگیرد که برای این کار ایمریک لاپورته را نیز با 60 میلیون یورو در زمستان به خدمت گرفتند و همین طور جان استونزی که نتوانسته انتظارات را برآورده نماید.

 

بنابراین درحالی که بارسلونا اولین باشگاه بزرگی بود که با کشف ماتیاس دی لیخت توسط استعداد یاب ها و رابرت فرناندز این ستاره جوان را زیرنظر داشت حالا رقیبان بزرگی را در کنار خود می بیند.

 

همچنین از آرسنال و منسچتر یونایتد نیز در شرایطی به عنوان تیم های علاقه مند به جذب ماتیاس نام برده می شود که آرسنال وضعیتش با خروج ونگر مشخص نیست و منچستر یونایتد نیز نامزد ثابت و مشخصی برای قلب خط دفاع ندارد.

 

بایرن مونخ نیز با بواتنگ و هوملز زوج خط دفاعی 29 ساله خود به دنبال تقویت و جوان سازی دفاع خود است که در مواردی اضطراری، آلابا و مارتینز جایگزین شدند و سوله نیز پاسخگوی نیاز تیم نبوده است.

 

دشواری جذب ماتیاس توسط بارسلونا در تابستان 2018

 

چیزی که مشخص است با توجه به جذب آنتوان گریزمان 100 میلیون یورویی، بارسلونا قادر به رقابت با منچستر سیتی و بایرن و باشگاه های بزرگ که حاضر به پرداخت مبالغ بزرگ تا 50 میلیون یورو هستند نخواهد بود و همین طور احتمال جذب تابستانی آرتور به ارزش 30 میلیون یورو که هنوز تکلیف خروج رافینیا و گومز نیز نهایی نشده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.