پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی به دنبال تلافی مقابل رئال در نیوکمپ

کد خبر : 78511  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
6 سال خشکسالی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لیونل مسی قصد دارد تا امشب مقابل رئال مادرید به ناکامی خود در گلزنی مقابل این تیم در لالیگا در نیوکمپ پایان دهد که حدودا 6 سال از اخرین گل او گذشته است.

 

مسی که با فتح عنوان قهرمانی 25 لالیگایی بارسلونا، بهترین گلزن الکلاسیکو با 25 گل به شمار می رود و بالاتر از دی استفانو با 18 و کریستیانو با 17 به عنوان بهترین گلزن تاریخ الکلاسیکو قرار دارد.

 

برنابئو استادیوم محبوب مسی

 

لیونل مسی از 25 گل خود به رئال مادرید، 15 گل را در برنابئو به ثمر رسانده و در نیوکمپ کمتر از برنابئو به این تیم گل زده است که آخرین گل مسی به این تیم در نیوکمپ به اکتبر 2012 باز می گردد که مسی موفق به باز کردن دروازه کاسیاس در جریان تساوی 2-2 شد.

 

در طول این مدت مسی تنها 1 گل و از روی نقطه پنالتی در بازی رفت سوپر کاپ اسپانیا در ابتدای فصل جاری در نیوکمپ مقابل رئال به ثمر رسانده است.

 

اما مسی امشب علی رغم این نکته انگیزشی، به دنبال کسب پنجمین کفش طلای خود در رقابت با محمد صلاحی است که امشب مقابل چلسی کار نسبتا سختی را درپیش خواهد داشت. در صدر جدول کفش طلا مسی با 32 گل تنها یک گل بیشتر از محمد صلاح البته با درپیش داشتن دو بازی بیشتر فاصله دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.