پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده در حال شکل دادن به بارسلونای جدید

کد خبر : 78558  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397
ارنستو والورده فصل آینده نیز در بارسلونا خواهد بود . بر همین اساس نگاهی خواهیم داشت بر آینده تعدادی از بازیکنان زیر نظر او

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده برای الکلاسیکو از آندره گومز , لوکاس دینیه , یری مینا و الیکس ویدال دعوت نکرد . به نظر میرسد ادامه دادن برای آنها در تابستان بسیار دشوار خواهد بود .

 

فصل هنوز به اتمام نرسیده است اما بارسلونا و ارنستو والورده تصمیم گیری برای 2018/19 را آغاز کرده اند . مربی بارسلونا بارها و بارها به بازیکنانی همچون نلسون سمدو فرصت داده است درحالی که بازیکنانی همچون آندره گومز , دینیه , ویدال از ترکیب این تیم ناپدید شده اند .

 

البته همچنان معتقدیم که یری مینا سزاوار بازی است . این بازیکن کلمبیایی یک خرید آینده دار است اما نشان داده که هنوز برای انطباق با فوتبال اروپا به زمان نیاز دارد و به احتمال زیاد به صورت قرضی بارسلونا را ترک میکند . همچنین احتمال دارد بارسلونا با توجه به نیاز خود برای آوردن آرتور در تابستان اقدام کند .

 

با وجود انتقادات زیاد از والورده بابت بازی دادن به گومز اما این سرمربی کمتر از نصف دقایقی که گومز در دوران انریکه بازی کرده بود در این فصل بازی کرد . در مورد ویدال نیز چنین است .

 

البته الیکس ویدال در یک دوره ای در این فصل مهم بود اما سپس از 11 بازیکن اصلی ناپدید شد و با خرید دمبله و کوتینیو او به حاشیه رفت . ویدال برای جانشینی دنی آلوز به بارسلونا آمد اما به نظر میرسد به طور قطع او در تابستان بارسلونا را ترک میکند .

 

در مورد لوکاس دینیه کمی شرایط متفاوت است . او بازیکن خوبی برای جانشینی آلبا بوده است اگرچه عملکرد او در سطح جوردی نیست اما نسبت به دیگرانی که نام برده شد همواره کمتر مورد انتقاد است زیرا نمایش های آنچنان بدی ندارد و همواره در سطح خوبی کار کرده است . دینیه اما ممطئنا به دنبال دقایق بیشتری برای بازی است . روزی او یکی از آینده دار ترین های فرانسه محسوب میشد اما اکنون به نظر میرسد کاملا در حال درجا زدن است .

 

یکی دیگر از خریدهای 2 فصل قبل بارسلونا , آلکاسر است . بازیکنی که جایگزین خوبی برای لوئیس سوارز بوده است و سرمربی او را فراموش نمیکند . البته ورود دمبله و کوتینیو کار را برای او نیز دشوار کرده است بنابراین ممکن است او نیز به دنبال راه خروج از نیوکمپ باشد با وجود اینکه شایستگی بودن روی نیمکت را دارد .

 

در نهایت به دنیس میرسیم . بازیکنی با آینده ای مبهم . از زمانی که به بارسلونا آمد به نظر میرسد بیشتر خارج از زمین بوده تا داخل اما او بازیکنی است که میتواند با خروج اینیستا یک گام به جلو بردارد . اگر وضعیت فعلی او تداوم یابد , با در نظر گرفتن کیفیت او که کم هم نیست , احساس میشود که او میتواند خیلی بیشتر بازی کند .

 

آینده دمبله نیز مورد بحث است . مهاجم فرانسوی بازی الکلاسیکو را در اولین فصل خود از روی نیمکت تماشا کرد . او برابر لاکرونیا یک نسخه خوب و بهبود یافته از خود را به نمایش گذاشت و اما یک هفته بعد او نتوانست به تیم کمک کند .

 

نیمکت نشینی دمبله در لالیگا پس از مصدومیت های او تبدیل به یک اتفاق عادی شده است و اگرچه هنوز در مورد اینکه میتواند در سمت چپ بازیکن مفیدی باشد , شکی نیست اما هنوز تبدیل به آن بازیکنی نشده است که در فرانسه و آلمان در باشگاه های رن و دورتموند , عملکردش همه را خیره میکرد و با آن زمان تفاوت دارد . در هر صورت او نیز به نظر در بارسلونا ادامه میدهد و والورده برای او صبور خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.