پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست خروج ماتیاس دی لیخت از آژاکس

کد خبر : 78677  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397
ماتیاس بیشتر از این در آژاکس نمی ماند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ماتیاس دی لیخت مدافع جوان و بااستعداد هلندی به صورت رسمی از باشگاه آژاکس درخواست خروج در انتهای فصل را با صف بستن مشتریان بزرگی چون منچستر سیتی، بایرن مونیخ، تاتنهام و منچستر یونایتد در کنار بارسلونا کرده است و حالا باشگاه آژاکس باید قیمت پایه ای را برای فروش اعلام کند.

 

دی لیخت که تا 2021 با آژاکس قرارداد دارد و در حالی که با باشگاه بر سر حضور برای یک فصل دیگر به توافق دست یافته بود اما با صف بستن باشگاه های بزرگ نظرش تغییر کرده است و از مارک اوورمارس مدیر آژاکس خواسته تا پشنهادات را بررسی کند.

 

خبر بد برای بارسلونا

 

درحالی که بارسلونا با تمایل دی لیخت برای حضور در آژاکس برای یک فصل دیگر به دنبال جذب او در تابستان 2019 بود اما حالا ماتیاس به دنبال خروج در تابستان پیش رو است که مینو رایولا احتمالا مدیریت انتقال او را برعهده خواهد داشت.

 

بنابراین در این صورت برنامه باشگاه بارسلونا و رابرت فرناندز برای جذب ماتیاس در تابستان آینده به مانند فرانک دی یانگ دیگر ستاره آژاکس بهم خورده و بارسلونا با جذب تابستانی گریزمان و خرید احتمالی آرتور توان رقابت مالی برای جذب این مدافع 18 ساله را نخواهد داشت که طبق گزارش ها هزینه این انتقال بالای 50 میلیون یورو و به گفته برخی منابع بیشتر از 60 میلیون یورو خواهد بود.

 

از سوی دیگر بارسلونا در صورت خروج اومتیتی، جذب کلمنت لنگلت را به عنوان مدافع 22 ساله و باتجربه تر از ماتیاس 18 ساله در اولویت قرار داده است و از سوی دیگر گواردیولا در منچستر سیتی به دنبال جایگزین کردن مدافعی به جای کمپانی می باشد که در این تابستان تمام این عوامل از شانس بارسلونا برای جذب ماتیاس می کاهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.