پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش نهایی بارسلونا برای تمدید اومتیتی

کد خبر : 78720  |  زمان ارسال : شنبه 22 اردیبهشت 1397
بستن پرونده ساموئل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا بحث تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی را از هفته ها قبل در اولویت خود قرار داده مدافعی که تا 2021 با 24 سال سن تنها با 60 میلیون یورو بند آزاد سازی قرارداد دارد.

 

طبق گزارش، قصد مدیران بارسلونا در ابتدای ماه جاری میلادی مشخص کردن تکلیف تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی در انتهای ماه جاری میلادی و پس از پایان لیگ بوده است که در روزهای اخیر زمان بندی برای تشکیل جلسات صورت گرفته تا بتوانند در انتهای لیگ خبر خوبی به هواداران بدهند.

 

درحالی که جشن انتهای فصل بارسلونا با کسب قهرمانی لالیگا و خداحافظی اینیستا 8 روز دیگر در 20 می در نیوکمپ مقابل سوسیه داد و برگزار خواهد شد، جشن دیگر هواداران تمدید ساموئل اومتیتی خواهد بود.

 

پس از اتمام لالیگا، بازیکنان چند روزی را قبل از اعزام به اردوی تیم های ملی استراحت خواهند کرد که این فرصت مناسبی برای مذاکره با اومتیتی است که به همین منظور مدیران بارسلونا تصمیم به حل کردن موضوع تمدید او قبل از رفتن به فرانسه گرفته اند.

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا مایل به افزایش دستمزد پیشنهادی اولیه خود هستند اما نه مبلغی را که اومتیتی درخواست کرده است چون باشگاه می داند که ساموئل نیز تمایل به ماندن دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.