پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه بزرگ تهدید بارسلونا توسط بوسکتس

کد خبر : 78735  |  زمان ارسال : شنبه 22 اردیبهشت 1397
سرجیو دستمزد بیشتری می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – امروز در بخش عقیده یا بیان نظرات نویسندگان اسپورت خبری مبنی بر تهدید باشگاه توسط سرجیو بوسکتس منتشر شد که در بخش خبرهای منابعی این روزنامه کاتالونیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا جای نداشت که در آن خبر از نارضایتی بوسکتس از میزان دستمزدش داده شد.

 

در متن این نویسنده آمده است که بوسکتس در 22 سپتامبر 2016 قرارداد خود را درحضور بارتومئو تا 30 ژوئن 2021 امضا کرد که ای قرارداد او را از نظر دستمزد در کنار اینیستا و مسی با 14 میلیون یورو در سال به اضافه 2.6 میلیون یورو بابت قهرمانی قرار می داد که بند آزاد سازی او به 200 میلیون یورو افزایش یافته اما حالا پس از یک سال و هفت ماه این میزان دستمزد رضایت او را جلب نمی کند و خواستار تمدید دوباره برای افزایش دستمزد است که مدیران را متعجب کرده است به ویزه زمانی که ایجنت او این درخواست را نداشته و شخصا به رئیس باشگاه درخواست داده است و حتی تهدید نمود که در غیر این صورت می تواند باشگاه های علاقه مند به جذب خود را اعلام کند.

 

در ادامه این گزارش آمده است که بوسکتس در گفت و گو با اطرافیان خود این استراتژی از سوی هم تیمی هایش را موثر دیده است اما استراتژی او اشتباه است چون باشگاه توان پرداخت دستمزد را ندارد.

 

این نویسنده حتی در ادامه از فرضیات صحبت کرده است که ما فرض می کنیم که بارتومئو هنگامی که این درخواست را شنیده آن را نپذیرفته است چون بارسلونا در پرداخت دستمزد دچار مشکل است چون فراتر از حد مشخص شده توسط یوفا است.

 

نکته قابل تامل در این نظر شک و تردید نویسنده است که پرداخت شدن مبلغ 200 میلیون یورو بند آزاد سازی اش توسط باشگاهی آن هم برای یک هافبک را بسیار بعید می داند.

 

بنابراین این گزارش توسط اسپورت به عنوان یک گزارش خبری منتشر نشده است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.