پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قیمت بارسلونا روی الیکس ویدال !

کد خبر : 78933  |  زمان ارسال : شنبه 29 اردیبهشت 1397
سویا همچنان به الیکس فکر می کند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش دیاریو سویا، الیکس ویدال مدافع راست 28 ساله بارسلونا باشگاه سویا را علاقه مند به جذب خود  می بیند که بارسلونا به او با رسیدن پیشنهاد 7 یا 8 میلیون یورویی اجازه خروج خواهد داد.

 

طبق گزارش این منبع سویایی، بازگشت ویدال به سویا به سه دلیل قابل رخ دادن است که اولین آن علاقه بارسلونا به کلمنت لنگلت مدافع سویا صرف نظر از تمدید شدن یا نشدن سویا می باشد.

 

دومین دلیل رضایت والورده برای خروج الیکس ویدال است و در برنامه او جایی ندارد و سومین دلیل چراغ سبز بارسلونا برای خروجش با مبلغی 7 الی 8 میلیون یورویی است درحالی که بارسلونا در ژانویه با درخواست 12 میلیون یورویی نتوانست چنین مبلغی را از سویا دریافت کند و پیشنهاد سویا حدودا 7 میلیون یورو بود.

 

طبق گزارش منتشر شده، الیکس برای بازگشت به سویا رضایت دارد تا به تیمی بازگردد که در آن بالاترین سطح خود را به نمایش گذاشته بود.

 

الیکس در فصل جاری در 29 دیدار برای بارسلونا به میدان رفته که 15 بازی در لالیگا، 4 بازی در لیگ قهرمانان، 5 بازی در حذفی و 1 دیدار در سوپر کاپ اسپانیا بوده است. الیکس 1 گل و 1 پاس گل در لالیگا و 1 گل و 2 پاس گل نیز در جام حذفی به ثمر رسانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.