پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سفر به برزیل برای ورود تابستانی آرتور !

کد خبر : 79031  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 خرداد 1397
جایگزینی برای اینیستا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، با خروج آندرس اینیستا دیگر نماد تیکی تاکا از خط هافبک پس از ژاوی هرناندز حالا تیم شدیدا به بازیکنی طراح احساس نیاز می کند و بارسلونا بدین منظور اقدام کرده است.

 

درحالی که همه معتقد هستند اینیستا جایگزینی برایش وجود ندارد، اما باشگاه به دنبال جایگزینی برای او در اسرع وقت است و در حالی که کوتیتینو در تیم حضور دارد اما خصوصیات و خوی تهاجمی و گلزنی او بیشتر از بازی سازی است و دیگر بازیکنان موجود دنیس سوارز و آلنا هستند.

 

گزینه آرتور

 

بارسلونا چند ماه قبل برای آرتور هنریکه با باشگاه گرمیو برای اتقال به توافق رسید توافقی 30 میلیون یورویی به اضافه 9 میلیون یورو متغیر که با پرداخت 4 میلیون یورو شامل بند خرید تا 15 جولای است.

 

بدین منظور بارسلونا برای جلب رضایت گرمیو جهت انتقال تابستانی آرتورف پپ سگورا را راهی برزیل کرده است و او به زودی با مقامات گرمیو نشستی خواهد داشت اما با توجه به اطلاعیه فروش آرتور توسط باشگاه گرمیو، این باشگاه برزیلی رسما از حضور هافبک برزیلی تا انتهای فصل یعنی ژانویه 2019 خبر داد.

 

ورود آرتور به شرط خروج یری مینا

 

با حضور کوتینیو، پائولینیو و یری مینا سه سهمیه غیر اروپایی بارسلونا پر است و ورود آرتور مستلزم خروج یری مینا خواهد بود که طبق گزارشات خروج قرضی او برای کسب تجربه بازی در اروپا در دستور کار مقامات بارسلونا قرار دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.