پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعزام نیروی کمکی بارسلونا به برزیل برای رودریگو و آرتور

کد خبر : 79075  |  زمان ارسال : جمعه 4 خرداد 1397
بارسلونا در برزیل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا پس از اعزام پپ سگورا مدیر کل فوتبالی خود به برزیل برای همراهی آندره کوری نماینده خود در آمریکای جنوبی، حالا اسکار گراو را نیز راهی برزیل کرده است تا ضمن فراهم سازی جذب رودریگو گوئس نیمار جدید برزیل و باشگاه سانتوس، آرتور را نیز از گریمو برای تابستان جذب کنند.

 

رودریگو گوئس ستاره 17 ساله باشگاه سانتوس که در فصل جدید جایگاه ثابتی را برای خود در این باشگاه بزرگ برزیلی فراهم کرده است در ماه های اخیر به شدت بارسلونا را در تلاش برای جذب خود می بیند که در حال حاضر کدورت به وجود آمده بین سانتوس و بارسلونا بر سر مبلغ انتقال نیمار وطلب باشگاه برزیلی اولین مانع بر سر ان انتقال است به صورتی که رئیس سانتوس رسما از بارسلونا درخواست طلبشان از نیمار را قبل از مذاکره برای رودریگو کرد.

 

بارسلونا قصد ندارد تا به مانند ربوده شدن وینیسیوس توسط رئال مادرید، رودریگو را نیز از دست دهند و به همین دلیل پس از سفر پدر و نماینده رودریگو به بارسلونا سریعا برای جذب او اقدام کرده اند که دارای بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی است.

 

تلاش برای جذب آرتور

 

از سوی دیگر مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا رضایت گرمیو را نیز برای ورود تابستانی آرتور که تا 15 جولای با پرداخت 4 میلیون یورو برای خریدش مهلت گرفته اند جلب کنند تا جایگزینی برای اینیستا داشته باشند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.