پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینتر هنوز هم به دنبال خرید رافینیا ; شرایط عجیب باشگاه ایتالیایی برای بارسلونا !

کد خبر : 79120  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 خرداد 1397
باشگاه ایتالیایی میخواهد قوانین فیرپلی مالی را رعایت کنند .

اختصاصی بارسا نیوز - با وجود اینکه بحث بر سر احتمال زیر پا گذاشتن قوانین فیرپلی توسط اینتر مطرح است و حساب های این باشگاه در حال بررسی شدن است اما موندو دپورتیوو امروز از علاقه اینتر برای امضای قرارداد با رافینیا نوشت .

 

اسپالتی به تازگی عنوان کرد که این باشگاه قادر به دائمی کردن قرارداد رافینیا نیست اما با وجود این سخنان , اینتر رافینیا را میخواهد و باشگاه ایتالیایی در حال برنامه ریزی برای امضای قرارداد با بارسلونا برای رافینیا است .

 

اینتر به تازگی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است و آنها پول بیشتری بدست خواهند آورد و مایل به مذاکره برای بند های متغییر قرارداد رافینیا با بارسلونا هستند .

 

با توجه به گزارش سی دی اس , رافینیا در تابستان امسال به هیچ پیشنهادی گوش نمیکند و فقط مایل به بازی در اینتر در فصل آینده است . باشگاه ایتالیایی نیز قصد دارد تا با بارسلونا برای رسیدن به یک توافق مجددا مذاکره کند .

 

در واقع مدیر ورزشی اینتر میخواهد با اسکار گرائو و پپ سگورا از بارسلونا مذاکره کند تا بتواند بند فروش دائمی رافینیا که اجباری است را به 20 میلیون یورو با استفاده از روابط خوب خود با خود بازیکن و پدر او کاهش دهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.