پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توجه پاری سن ژرمن به دمبله

کد خبر : 79208  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 خرداد 1397
همه چیز به تصمیم عثمان بستگی خواهد داشت .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش امروز موندو دپورتیوو , توماس توخل که قبلا سرمربی دمبله بوده است به جذب دوباره این بازیکن تحت شرایط خاصی فکر میکند .

 

عثمان دمبله پس از خروج نیمار به بارسلونا پیوست و نسبت به او توقعات زیادی وجود داشت که علاوه بر جایگزینی نیمار شاید قیمت بالای او نیز یکی دیگر از دلایل باشد . او با قیمت 105 میلیون یورو ثابت + 40 میلیون متغییر از دورتموند راهی نیوکمپ شد .

 

حالا موندو دپورتیوو میگوید اگر یکی از ستاره های پاری سن ژرمن این تیم را در تابستان ترک کنند , توخل که قبلا در دورتموند مربی دمبله بوده است به جذب این بازیکن فکر میکند .

 

موندو میگوید اگر پیشنهاد بزرگی برای عثمان برسد , بارسلونا آن را بررسی خواهد کرد .

 

دو جنبه برای دمبله وجود دارد . مدیران بارسلونا معتقد هستند که حتی با وجود خرید گریزمان نیز باید عثمان به دلیل کیفیت بزرگی که دارد در تیم بماند اما از لحاظ اقتصادی اگر پیشنهادی نجومی برای دمبله دریافت شود , باشگاه آن را بررسی میکند . بارسلونا البته قصد ندارد به پیشنهادات کمتر از 115 الی 120 میلیون یورو باشد . در این صورت بارسلونا پیشنهاد دریافتی را بدون ارزیابی و تحلیل نادیده نخواهد گرفت .

 

روشن است که اراده این بازیکن نیز مهم است . عثمان در بارسلونا و تیم بسیار خوب است اما او میداند باید صبور باشد و از طرفی در فصل آینده رقابت شدیدتر میشود . به تازگی برادر دمبله عکسی را منتشر کرد که در آن عثمان روزنامه ای با عکس توخل را در دست دارد .

 

در واقع یکی از دلایلی دمبله تصمیم گرفت از دورتموند خارج شود , خروج توخل از این تیم بوده است .

 

هنوز زود است و باید منتظر بود اما اگر یک بازیکن بارسلونا امروز در بازار نقل و انتقالات مورد توجه باشد , به دلیل کیفیت , ویژگی ها و جوانی , دمبله است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.