پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شروط لیورپول و اصرار کلوپ برای جذب دمبله

کد خبر : 79263  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 خرداد 1397
لیورپول حق مالکیت می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول علاقه خود برای داشتن عثمان دمبله را به این مهاجم فرانسوی فهمانده و این را به نزدیکان مهاجم فرانسوی اعلام کرده است.

 

پس از گزارش های اخیر مبنی بر اینکه بارسلونا در جست و جوی پیشنهاد قرضی برای انتقال دمبله است و از لیورپول به عنوان بزرگ ترین احتمال این انتقال باتوجه به خروج احتمالی محمد صلاح نام برده شده بود اما دو مشکل بزرگ بر سر راه یورگن کلوپ برای جذب مهاجم فرانسوی قرار دارد.

 

اول اینکه مقامات لیورپول به کلوپ اعلام کرده اند که در صورت عدم خروج محمد صلاح که از رئال مادرید به عنوان مشتری او نام برده می شود اقدام به جذب عثمان دمبله نخواهند کرد.

 

دومین مشکل حق مالکیت عثمان دمبله است که علاقه دارد که به تیمی برود که مالکیت او بیشتر تضمین باشد که در غیر اینصورت ترجیح می دهد علی رغم ورود آنتوان گریزمان در بارسلونا باقی بماند.

 

طبق گزارش، با این حال کلوپ مصمم به دراختیار گرفتن دمبله است و برای این کار تلاش خواهد کرد و به جذب قرضی او نیز علاقه مند است گزینه ای که به هیچ وجه مورد پسند بارسلونا و لیورپول نیست.

 

یورگن کلوپ تمایل دارد تا شخصا با دمبله و اطرافیان او از جمله مادرش وارد مذاکره شود تا سعی کند تا رضایت او را با بیان مسایل تاکتیکی و پروژه باشگاه با خریدهایی چون نبی کیتا و فابیانو جلب کند. کلوپ قصد دارد تا گزینه های بیشتری در خط حمله داشته باشد.

 

مشکل دیگر کلوپ سرمایه گذاری باشگاه برای جذب دروازبانی مطمئن است که اگر بند آزادسازی سیلسن پرداخت شود لیورپول دیگر پولی برای خرید دمبله نخواهد داشت.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.