پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: مسی می تواند بهترین مدافع جهان هم باشد

کد خبر : 79287  |  زمان ارسال : جمعه 11 خرداد 1397
مسی هر کسی می شود اما هیچ کس نمی تواند مسی باشد

اختصاصی بارسانیوزژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا در مصاحبه با روزنامه آرژانتینی La Nación به تمجید از مسی و خاص بودن او پرداخت.

 

ژاوی هرناندز درخصوص مسی گفت:

مسی می تواند نقش ژاویف راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز و سایرین را بازی کند. او همه کار را درست انجام می دهد و اگر او را در قلب دفاع هم بگذارید بازهم بهترین در جهان می شود. اگر بخواهد پاسی بدهد او بهترین پاس گل جهان را خواهد داد و اگر ضربه آزادی به دست اورد آن را به گوشه دروازه می فرستد.

 

لئو فوتبالیستی بی نظیر است و مثل مارادونای زمان خودش اس، مثل پله در دوران خودش و در حال حاضر بهترین بازیکن تاریخ است. مسی بهترین است بهتر از اینیستا، ژاوی و بوسکتس. چرا؟ ، چون در تمام جنبه های بازی بهترین است و همانطور که در ابتدا گفتم او می تواند ژاوی باشد اما ژاوی نمی تواند مسی شود و همین طور برای سایر بازیکنان

 

مسی نیازی به بردن جام جهانی برای بهترین در تاریخ بودن ندارد چون هم اکنون هم بهترین بازیکن تاریخ است. من کسی را بهتر از او نمی بینم حتی دیگو مارادونا که کاری که در زمان خودش انجام داد او را بالاتر از بازیکنان فعلی قرار داده و به همین دلیل است که برخی می گویند مسی کاری را که مارادونا انجام داده، انجام نداده است. این را درک می کنم اما از نظر سطح فوتبالی مسی مارادونای 30 سال بعد است چون فوتبال در سال 2018 دو برابر بیشتر نسبت به گذشته از نظر تاکتیکی، جسمی و ذهنی از شما توان می گیرد.

 

ژاوی همچنین از ناراحتی مسی بابت عدم فتح عنوان قهرمانی برای کشورش حرف زد:

مسی در لحظات کلیدی خیلی بدشانس بوده، دو جام کوپا آمریکا را در پنالتی از دست داد و جام جهانی را نیز در وقت های اضافی باخت و این نسل از بازیکنان آرژانتین سزاوار کسب جام هستند و قطعا آرژانتین در روسیه یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.