پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطمینان کامل بارسلونا و اتلتیکو در مورد تصمیم گریزمان

کد خبر : 79356  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 خرداد 1397
بارسلونا و اتلتیکو مادرید از تصمیم گریزمان مطمئن هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به طور کامل اطمینان دارند که آنتوان گریزمان در فصل آینده برای آن ها بازی میکند. در تاریخ 16 ژوئن تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی اولین بازی خود را مقابل استرالیا انجام میدهد و انتظار میرود که تا آن زمان گریزمان تصمیم نهایی خود را اعلام کند. گریزمان خود عنوان کرده بود که پیش از شروع جام جهانی تکلیفش را روشن میکند.

 

در حال حاضر گریزمان هیچ سر نخی در مورد آینده اش نداده اما نکته جالب آن است که هر دو باشگاه اطمینان دارند که در فصل آینده گریزمان برای آن ها بازی میکند. منابع نزدیک به بارسلونا خیالشان از بابت جذب گریزمان راحت است چرا که آن ها یک قول از این بازیکن گرفته اند. در هر صورت بارسلونا برای رسمی کردن این انتقال باید تا تاریخ 1 جولای صبر کند تا بند آزاد سازی وی به 100 میلیون یورو کاهش پیدا کند. بارسلونا سکوت گریزمان در مورد این مسئله را همچون سکوت نیمار در تابستان گذشته میداند.

 

از طرف دیگر نیز اتلتیکو مادرید اعتقاد دارد که پیشنهاد آخر آن ها توانسته تا حد زیادی گریزمان را متقاعد کند که در اتلتیکو مادرید ادامه دهد و حالا گریزمان نیز برای اینکه بتواند این شایعات را به پایان برساند باید تصمیمش را برای فصل آینده اش اعلام کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.