پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسیدن تمدید قرارداد به دست اومتیتی !

کد خبر : 79360  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 خرداد 1397
پذیرش آخرین پیشنهاد توسط نماینده ساموئل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آرتور کانال نماینده ساموئل اومتیتی روز گذشته راهی نیس فرانسه شد تا پیشنهاد بارسلونا را دراختیار ساموئل اومتیتی جهت تایید قرار دهد.

 

طبق گزارش، پس از مذاکرات طولانی مدت باشگاه و نمایندگان ساموئل اومتیتی هم اکنون باشگاه نسبت به تداوم حضور مدافع فرانسوی خود اطمینان دارد پس از اینکه تمدید او با درخواست دستمزد بالا پیچیده شده بود.

 

بارسلونا پس از دو سال حضور ساموئل اومتیتی بابت بند آزادسازی پایین 60 میلیون یورویی درخواست تمدید برای افزایش دستمزد مدافع خود را پذیرفت که حالا بند آزاد سازی او به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

طبق گزارش، کلید توافق در آخرین نشست برگزار شده در چند روز قبل حاصل شد که با حضور اسکار گراو و آرتور کانالس ایجنت جدید ساموئل همراه بود که آرتور توانست باشگاه را نسبت به بهبود بخشیدن دستمزد پیشنهادی متقاعد کند اما نه به میزان درخواست دستمزد ابتدایی او که چند سطح بالاتر از حد انتظار باشگاه بود.

 

طبق گزارش منابع موندو، اومتیتی دستمزدی در سطح پیکه و بوسکتس را درخواست داشت که درنهایت او نیز از موضع خود عقب نشینی کرد و حالا همه چیز برای امضای قرارداد آماده است و از همین رو آرتور کانالس روز گذشته راهی نیس فرانسه شد تا پیشنهاد باشگاه را دراختیار اومتیتی قرار دهد.

 

آرتور کانالس ایجنت پیکه و راکیتیچ نیز می باشد که ورود او به مذاکرات بسیار تاثیرگذار بوده است. طبق گزارش باتوجه به بندهای آزادسازی پیکه و روبرتو به ازای 500 میلیون یورو انتظار می رود که بند آزادسازی مشابهی برای ساموئل نیز برای تمدید تا 2023 درنظر گرفته شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.