پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تیم های انگلیسی در پی جذب سیلسن

کد خبر : 79377  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 خرداد 1397
چلسی و آرسنال خواهان جذب سیلسن هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت ، سیلسن سنگربان هلندی باشگاه بارسلونا ممکن است در تابستان تیم را ترک کند. در فصلی که سپری شد سنگربان هلندی عملکرد فوق العاده ای داشت و همین مسئله باعث شده او مشتری های بزرگی پیدا کند. در حال حاضر به نظر میرسد که دو باشگاه چلسی و آرسنال خواهان جذب سیلسن هستند بند آزاد سازی سیلسن 60 میلیون یورو بوده اما همه چیز به این سنگربان هلندی بستگی دارد.

 

به نظر میرسد که سیلسن قصد دارد به پیشنهاد ها گوش فرا دهد و اگر یک پیشنهاد خوب اقتصادی دریافت کند از سران باشگاه اجازه خروج میگیرد. در روز های گذشته شایعه علاقه لیورپول به جذب سیلسن مطرح شده بود و حالا نیز چلسی و آرسنال خواهان او هستند.به نظر میرسد که کورتوآ دیگر آینده ای در چلسی ندارد و حضور اونای امری روی نیمکت آرسنال نیز میتواند موجب خروج پیتر چک شود.

 

سیلسن در صحبت های خود عنوان کرده بود که از شرایطش ناراحت نیست اما او مثل هر شخص دیگری تمایل دارد تا دقایق بیشتری به میدان برود. در روز های گذشته نیز سیلسن در صحبت هایش فاش کرده بود که شرایط خوبی در بارسلونا دارد و قصد دارد در این باشگاه ادامه دهد.

 

بارسلونا در سال های گذشته با 13 میلیون یورو موفق شد سیلسن را جذب کند. حالا اگر تیم های انگلیسی پیشنهاد هایی به ارزش 30 الی 35 میلیون یورو ارائه دهند وضعیت خروج سنگربان هلندی بررسی میشود. باشگاه میداند که جذب دروازبان در بازار فعلی دشوار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.