پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بارسلونا برای خرید پیانیچ به جای اریکسن ( + نظرسنجی )

کد خبر : 79468  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 خرداد 1397
هافبک یوونتوس تمام ویژگی هایی که بارسلونا میخواهد در خود دارد و نسبت به اریکسن نیز ارزان تر است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش امروز موندو دپورتیوو , بارسلونا به میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی باشگاه یوونتوس علاقه مند است . این بازیکن 28 سال دارد و کاتالان ها او را از زمانی که در المپیک لیون و سپس به رم پیوست دنبال میکنند .

 

علاوه بر این او در حال حاضر بسیار کامل تر شده است و به بازیکنی همه کاره تبدیل شده است . پیانیچ زیر دست آلگری شرایط مشابه ایوان راکیتیچ در بارسلونا را تجربه کرد و موفق شد خود را با نیازهای یوونتوس سازگار کند .

 

بارسلونا در حال بازنگری در مورد گزینه های تقویت خود پس از مصدومیت جدی کارلوس آلنا است . از طرفی با توجه به اینکه آرتور ملو تا ژانویه به نیوکمپ نخواهد آمد , در نتیجه تماس با میرالم پیانیچ سرعت گرفته است .

 

از طرفی یوونتوس برای تامین مالی خریدهای جدید خود همچون سرگی میلینکویچ-ساویچ که در لاتزیو بازی میکند ممکن است زیر بار چنین انتقالی برود .

 

مشکل بزرگ میتواند رئال مادرید باشد که در روزهای گذشته نسبت به پیانیچ علاقه مند بوده اند . دو باشگاه منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز به این بازیکن بوسنیایی علاقه مند هستند .

 

بارسلونا در حال بازبینی برنامه های نقل و انتقالات اولیه خود است و از آنجایی که احتمال انتقال کریستین اریکسن با توجه به عدم نیاز مالی تاتنهام تقریبا غیرممکن است آنها پیانیچ را گزینه در دسترس تری میدانند .

 

بارسلونا به بازیکنان دیگری همچون توماس لمار نیز فکر میکند اما آنها او را چندان مناسب نمیدانند و بر این باورند که پیانیچ یک بازیکن همه کاره است و بیشتر به کار بارسلونا می آید .

آیا فکر میکنید پیانیچ مناسب بارسلونا است ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.