پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مبلغ پیشنهادی بارسلونا به گرمیو برای انتقال تابستانی آرتور

کد خبر : 79538  |  زمان ارسال : شنبه 19 خرداد 1397
اجبار پس از مصدومیت آلنا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پس از مصدومیت شدید کارلس آلنا و عمل جراحی و دوری 3 ماه و نیم او از میادین با از دست رفتن پیش فصل 2018/19، بارسلونا با خروج اینیستا مجبور به اضافه کردن هافبکی بازیساز به تیم است و از این رو قصد دارد تا آرتور را در تابستان به تیم اضافه کند.

 

بارسلونا که تا 15 جولای برای آرتور از گریمیو با پرداخت 4 میلیون یورو پیش از موعد، مهلت گرفت، درحالی که توافق دو باشگاه برای انتقال در ژانویه 2019 بود اما مصدومیت آلنا بارسلونا را مجبور به انتقال آرتور کرده تا از پیش فصل در بارسلونا حضور یابد و از این بارسلونا باید رضایت گرمیو را جلب کند.

 

با مصاحبه رومیلدو بولزان رئیس گرمیو مبنی بر رد نکردن احتمال انتقال آرتور، رسما از لزوم ارائه شدن پیشنهاد جدید خبر داد که طبق گزارش موندو، بارسلونا حداکثر 3 میلیون یوروی دیگر برای هافبک برزیلی پرداخت خواهد کرد درحالی که خواسته گرمیو 10 میلیون یورو است.

 

بارسلونا که آرتور را با 30 میلیون یورو ثابت و 9 میلیون یورو متغیر به خدمت گرفته کاملا از درخواست پول بیشتر گرمیو برای انتقال تابستانی آگاه است که اخیر دو مدیر خود را راهی برزیل بررای مذاکره کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.