پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: تا 15 جولای منتظر بارسلونا هستم

کد خبر : 79548  |  زمان ارسال : شنبه 19 خرداد 1397
آرتور در انتظار توافق

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش هایی مبنی بر تلاش بارسلونا برای انتقال تابستانی آرتور هنریکه که مستلزم توافق جدید با گرمیو جهت افزایش هزینه انتقال است، این هافبک برزیلی از این اتفاق استقبال کرد.

 

بارسلونا که پس از جدایی اینیستا و مصدومیت آلنا و دوری حدودا 4 ماهه او نیاز به آرتور را بیش از پیش حس می کند، نماینده های خود را راهی برزیل جهت کسب رضایت گرمیو برای انتقال تابستانی آرتور کرد که این هافبک در این خصوص گفت:

بارسلونا گزینه خرید دارد و باید تا قبل از 15 جولای از ان استفاده کند. در حال حاضر وضعیت به صورت نرمال ادامه دارد و طبق صحبت های قبلی من در انتهای سال 2018 راهی بارسلونا می شوم و این تنها چیزی است که من می دانم اما باید منتظر اتفاقات ماند.

 

آرتور همچنین اعلام کرد که در صورت مصدومیت یک بازیکن اماده اضافه شدن به تیم ملی است اما چنین آرزویی را ندارد و بابت از دست دادن جام جهانی ناراحت است.

 

طبق گزارش منابع نزدیک به باشگاه، در حالی که گرمیو خواستار 10 میلیون یورو بیشتر از توافق 30 میلیون یورو ثابت به اضافه 9 میلیون متغیر جهت انتقال تابستانی است، بارسلونا حاضر به پرداخت بیش تر از 3 میلیون یورو نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.