پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایجنت رودریگو: علی رغم تلاش بارسلونا، رئال نظر سانتوس را جلب کرد !

کد خبر : 79690  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
انتقال 45 میلیون یورویی

اختصاصی بارسانیوز – ایجنت رودریگو گوئس در پاسخ به وضعیت نیمار جدید فوتبال برزیل از ورود موفق رئال مادرید در لحظات آخر علی رغم تلاش های بارسلونا خبر داد.

 

طبق گزارش آ اس، نیک آرکوری ایجنت رودریگو در مصاحبه باEsporte Interativo در شرایطی انتقال رودریگو به رئال مادرید را تایید کرد که رئیس سانتوس روز گذشته از عدم پاسخ رئال مادرید حرف زده بود:

ما پیشنهاداتی از لیورپول، پاری سن ژرمن و بارسلونا داشتیم اما نتوانستند خواسته سانتوس را برآورده کنند به ویزه بارسلونا که برای مدتی با رودریگو درارتباط بود.

 

15 روز قبل رئال مادرید وارد ماجرا شد و با رئیس دیدار کردند و پیشنهادی را ارائه کردند که ارزشش را داشت و مورد رضایت سانتوس بود و هفته گذشته رودریگو پس از چراغ سبز سانتوس تست پزشکی را گذراند.

 

توافق برای تابستان 2019 است و رودریگو یک فصل دیگر را در سانتسو باقی خواهد ماند.

 

در شرایطی که سانتوس 80 درصد از حق بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی رودریگو یعنی 40 میلیون را دراختیار داشت و 20 درصد باقی از آن رودریگو و خانواده اش بود، رئال مادرید با 45 میلیون یورو نیمار جدید را جذب می کند.

 

طبق گفته ایجنت رودریگو، این انتقال به صورت رسمی برای دیروز برنامه ریزی شده بود که به دلایل اداری به تعویق اقتاده و می تواند در ساعات آینده و فردا اعلام شود.

 

بنابراین بارسلونا به مانند وینیسیوس جونیور در جذب یک ستاره برزیلی دیگر ناکام مانده است هرچند که می تواند رابطه بد بارسلونا و سانتوس را بابت مطالبه باشگاه برزیلی بابت انتقال نیمار موثر دانست که با درخواست رسمی رئیس سانتوس از بارسلونا در روزهای اخیر همراه بود و سانتوس نیز از بارسلونا بابت نیمار به فیفا شکایت کرده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.