پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو سناریوی بارسلونا را تایید کرد

کد خبر : 79947  |  زمان ارسال : شنبه 2 تیر 1397
بارسلونا به دنبال سرعت بخشیدن به خرید کوتینیو بود زیرا آنها میدانستند که این بازیکن لیورپول در جام جهانی میدرخشد . این اتفاق رخ داد .

اختصاصی بارسا نیوز - کوتینیو در حال حاضر مهمترین بازیکن تیم ملی برزیل در جام جهانی است . توجه رسانه ها روی نیمار بود اما تاکنون بیشترین تاثیرگذاری را کوتینیو بازیکن بارسلونا در این رقابت داشته است . کوتینیو برابر سوئیس و کاستاریکا گلزنی کرد و همچنین از سوی فیفا بهترین بازیکن زمین در هر دو مسابقه انتخاب شد .

 

عملکرد کوتینیو در روسیه نشان میدهد چرا بارسلونا حاضر به عقب نشینی برای خرید این بازیکن نبود . یکی از شعارهای باشگاه این بود " الان یا هرگز " . بارسلونا قصد داشت با کوتینیو در تابستان 2017 قرارداد امضا کند اما این انتقال در زمستان در نهایت رخ داد .

 

پس از پیگیری های مستمر باشگاه در نهایت انتقال کوتینیو اتفاق افتاد . در ابتدا عجیب بود که بارسلونا در ژانویه برای کوتینیو قیمت 120 میلیون یورو + 40 میلیون یورو متغییر را پذیرفته است و یکی از دلایل تعجب این بود که کوتینیو دیگر نمیتوانست در لیگ قهرمانان برای بارسلونا بازی کند . ( اما حالا دیگر روشن شده است که دلیل عجله این بود که بارسلونا میخواست او را قبل از جام جهانی جذب کند )

 

 

تکمیلی : موندو در این گزارش در واقع به این موضوع اشاره کرده است که بارسلونا با وجود پرداخت مبلغ زیاد اما برای کوتینیو ضرر نکرد زیرا لیورپول به دنبال فروش او بعد از جام جهانی با قیمت بالاتری بود . کوتینیو با عملکرد خود سناریوی بارسلونا را تایید کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.