پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوکی فرنکی دی یانگ به بارسلونا

کد خبر : 80013  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 تیر 1397
فرنکی برای بزرگ ترین چالش دوران حرفه ای آماده است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت، بارسلونا پس از منتفی شدن انتقال آنتوان گریزمان، تقویت تیم در میانه زمین را در دستور کار و اولویت خرید قرار داده است و به صورت جدی چندین بازیکن را بررسی می کند که در صدر لیست فرنکی دی یانگ هافبک 21 ساله هلندی آژاکس قرار دارد.

 

بارسلونا پس از چندین جلسه مذاکره با نماینده دی یانگ هم اکنون باید تنها  روی زمان جذب این ستاره هلندی تصمیم بگیرد که او را در این تابستان جذب کند یا در تابستان 2019 چون فرنکی با رد سایر پیشنهادات به مقامات بارسلونا اوکی را داده است.

 

بارسلونا از مدت ها قبل باتوجه به ویژگی های بازی فرنکی دی یانگ او را زیرنظر گرفته که می تواند بازیکنی اساسی برای آینده باشگاه باشد که رابرت فرناندز پاسخ مثبت ارنستو والورده را برای جذبش گرفته بود.

 

اما مشکل اصلی جذب رضایت آژاکس است که قصد فروش فرنکی را ندارد و معتقد هستند قیمت او در فصل پیش ر بازهم افزایش خواهد یافت اما دی یانگ در جلسه فنی اخیر اریک آبیدال، سگورا، پلانس و والورده بررسی شده و تنها سوال بر سر زمان جذب اوست که جذب او برای تابستان 2019 می تواند باشگاه آژاکس را به پای میز مذاکره بیاورد.

 

 

والورده شخصا نسبت به جذب دی یانگ پس از خروج اینیستا و همچنین خروج احتمالی گومز راضی است تا بتواند توپ را در میانه زمین دراختیار داشته باشد که در حال حاضر والورده دنیس سوارز را با مشخصات نزدیک به اینیستا در تیم دارد.

 

با این حال، دی یانگ با ابراز علاقه به بارسلونا منتظر تصمیم باشگاه است تا زمان اضافه شدن به تیم را ببینید و حتی مایل است از همین تابستان کار خود را در بارسلونا آغاز کند و برای انتظار یکساله نیز مشکلی ندارد که علی رغم پیشنهادات بزرگ، انتخاب او بارسلونا است و اوکی را به مقامات باشگاه داده است.

 

پیش از این موندو دیپورتیوو خبر از درخواست خروج فرنکی از آژاکس داده بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.