پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نارضایتی بارسلونا از عملکرد آندره کوری در برزیل

کد خبر : 80020  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 تیر 1397
نماینده باشگاه در آمریکای جنوبی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش آ اس از مادرید، باشگاه بارسلونا نسبت به عملکرد آندره کوری نماینده نقل و انتقالاتی خود در آمریکای جنوبی و فوتبال برزیل رضایت ندارد چون در کنار نقاط قوت، کارنامه او دارای سیاهی نیز می باشد.

 

اگرچه بارسلونا در یکسال اخیر موفق به جذب پائولینیو، کوتینیو و یری مینا از فوتبال برزیل شده اما شکست های بزرگی چون ناکامی در جذب وینیسیوس و رودریگو را از رئال مادرید و گابریل ژسوس از منچستر سیتی تجربه کرده است که طبق ادعای آ اس، باعث نارضایتی باشگاه شده است.

 

طبق گزارش، کوری در خروج نیمار از بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن نیز دست داشته چون علی رغم رابطه نزدیک با او و حضور در ابیزا موفق به متقاعد کردنش جهت ماندن نشد.

 

بنابراین جذب آرتور می تواند آخرین پرونده کاری آندره کوری برای بارسلونا باشد به ویزه زمانی که اریک ابیدال به عنوان مدیر ورزشی جدید می تواند دست به تغییرات بزند.

 

آبیدال همچنین باید نقش آریدو برایدا را به عنوان مشاور بارتومئو حل کند که اگرچه این مدیر ایتالیایی حمایت کامل بارتومئو را دراختیار دارد اما آبیدال قصد دارد تا در بزرگ ترین چالش دوران مدیریتی خود نسبت به همه چیز اطمینان کامل داشته باشد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.