پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راک وان؛ بسته شدن پرونده تابستانی دی یانگ !

کد خبر : 80257  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 تیر 1397
امتناع مجدد آژاکس از فروش

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش رادیوی کاتالونیایی راک وان، فرنکی دی یانگ هافبک جوان آژاکس در این تابستان راهی نیوکمپ و بارسلونا نخواهد شد چون باشگاه هلندی همچنان روی موضع عدم فروش و مذاکره خود باقی مانده است.

 

درحالی که فرنکی پیش از این موافقت خود را برای انتقال به بارسلونا برای تابستان 2019 اعلام کرده، اما باشگاه آژاکس حاضر به از دست دادن بازیکن کلیدی تیمش در فصل پیش رو نیست و از طرفی قصد دارد تا مبلغ بیشتری را با رسیدن پیشنهاد های بزرگ تر در تابستان 2019 برای فرنکی دی یانگ کسب کند.

 

در حالی که آژاکس به دنبال رسیدن بهترین پیشنهاد و مبلغ برای فرنکی می باشد، بارسلونا قصد دارد تا از این افزایش قیمت و ورود سایر تیم ها به معامله جلوگیری کند و حتی راضی است تا با قرارداد خرید او در این تابستان، فرنکی را یک فصل به آژاکس قرض دهد.

 

طبق گزارشات اخیر، آژاکس به پیشنهادهای کمتر از 50 میلیون یورو برای فرنکی گوش نخواهد کرد و در سوی مقابل بارسلونا به دنبال جذب او با قیمتی بین 25 تا 30 میلیون یورو است.

 

علاقه شخصی فرنکی دی یانگ به بارسلونا می تواند بزرگ ترین شانس بارسلونا و اطمینان برای جذب این هافبک هلندی باشد.

 

بارسلونا سعی داشته تا باتوجه به مخالفت ازاکس برای ورود به مذاکره، راب یانسن را به عنوان شخصی بانفوذ در آژاکس به کار بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.