پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طرح و مبلغ پیشنهادی پاری سن ژرمن برای لوئیس سوارز

کد خبر : 80423  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 تیر 1397
اولین قدم فروش کاوانی است

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت پس از خبر روز گذشته خود مبنی بر درخواست نیمار از ناصر الخلیفی برای خرید لوئیس سوارز به عنوان مهاجم تیم با خروج ادینسون کاوانی، امروز از طرح و نقشه باشگاه پاریسی برای جذب لوئیس سوارز گزارش داد.

 

طبق گزارش منتشر شدهف پاری سن ژرمن در حال اتخاذ استراتژی جذب لوئیس سوارز از بارسلونا است و آنترو هنریکه مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی مسئول به دست گرفتن عملیات است و اولین گام در این طرح فروش ادینسون کاوانی است تا نیمار از شر او خلاص شود.

 

پاری سن ژرمن بابت قانون فیرپلی مالی به این انتقال به شیوه اقتصادی می نگرد و اعتقاد دارند که قیمت سوارز 20 میلیون یورو از کاوانی بیشتر است و هرچقدر که کاوانی را بفروشند 20 میلیون یورو روی ان خواهند گذاشت و به بارسلونا پیشنهاد خواهند داد.

 

 

چالش رابطه بد با بارسلونا

 

بزرگ ترین چالش پاری سن ژرمن در راه جذب لوئیس سوارز تماس با باشگاه بارسلونا است که رابطه بدی بین دو باشگاه در فصول اخیر به ویژه تیاگو سیلوا،مارکینیوش، وراتی، دی ماریا و نیمار وجود دارد و از این رو ناصر الخلیفی و تیم مدیریتی اش باید رضایت شخصی لوئیس سوارز را برای درخواست خروج جلب کنند چون سوارز دارای بند آزادسازی 200 میلیون یورویی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.