پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با آرتور خرید جدید بارسلونا آشنا شوید : پروفایل و آمار

کد خبر : 80495  |  زمان ارسال : سه شنبه 19 تیر 1397
بررسی پروفایل آرتور

اختصاصی بارسا نیوز - بازیکن برزیلی برای 6 فصل آینده با بارسلونا قرارداد بسته است . اسکای اسپورت اقدام به بررسی گذشته , سبک بازی , نقاط قوت و ضعف این بازیکن کرد .

 

آرتور اهل کجاست ؟

آرتور متولد گویانا در مرکز برزیل است , جایی که او در سال 2004 به باشگاه گویاس پیوست و در سال 2010 به گرمیو در شهر پورتو آلگری انتقال یافت . او در رده جوانان خوش درخشید تا اینکه توسط لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی سابق چلسی در فوریه 2015 به تیم اول منتقل شد .

 

آرتور برای گرمیو بازیکن کلیدی در این فصل بود . او برنده جایزه بهترین بازیکن جوان برزیلی شد و در چهار فصل متوالی در تیم رسمی سال قرار گرفت . او همچنین در کوپا لیبرتادورس که یک تورنمونت بین المللی در منطقه کنمبول است یکی از بهترین نمایش هایش را داشت تا جایی که با وجود مصدومیت در فینال و ترک بازی , باز هم به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد .

 

کنترل کننده خط هافبک

آرتور یک بازی ساز عمق محور ( Deep-lying playmaker ) است که از نظر کیفیت فنی و توانایی عبور در سطح عالی میباشد . او با نرخ پاس صحیح 93.1 درصد در فصل گذشته بهترین در این زمینه بود و همچنین در هر 90 دقیقه از نظر میانگین بیشترین پاس را نسبت به هر بازیکن دیگری به ثبت رساند ( میانگین 82.2 پاس در هر 90 دقیقه )

 

آمار او نشان میدهد او در نیمه اول فصل جاری نیز برای گرمیو بسیار تاثیرگذار بوده است به گونه ای که در 7 بازی برای این تیم قبل از پیوستن به بارسلونا , میانگین پاس صحیح 92.2 پاس در هر 90 دقیقه را ثبت کرد که به صورت میانگین 94.8 درصد پاس های او صحیح بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.