پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خروج پائولینیو کلید جذب فرانکی دی یونگ !

کد خبر : 80518  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 تیر 1397
بارسلونا میخواهد در همین فصل دی یانگ را جذب کند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، به نظر میرسد که آبی اناری ها کلید پروژه جذب فرانکی دی یونگ را این بار با جدیت بیشتری کلید زده اند. با خروج پائولینیو و جدایی چند بازیکن دیگر بارسلونا به فکر تقویت ترکیب خود افتاده است ، پائولینیو با 50 میلیون یورو راهی لیگ چین شد و باشگاه نیز رسما پروژه جذب رابیوت ستاره پاریسن ژرمن را آغاز کرده هر چند که جذب این بازیکن بسیار دشوار است. با این حال فرانکی دی یونگ بار دیگر وارد اهداف نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا شده است.

 

بارسلونا علاقه زیادی به جذب ستاره جوان آژاکس دارد و قصد داشت در همین تابستان داستان جذب وی را نهایی کرده تا در سال آینده او بدون مشکل خاصی راهی نیوکمپ شود اما در مقابل باشگاه آژاکس مقاومت زیادی برای حفظ ستاره خود نشان داده که این مسئله بارسلونا را دلسرد کرده است.

 

بعد از خروج پائولینیو حالا به نظر میرسد که بارسلونا میخواهد برای همین فصل دی یونگ را به ترکیبش اضافه کند. با وجود میل بالای آژاکس برای حفظ این بازیکن سران باشگاه با نماینده بازیکن تماس داشته و قصد دارند مذاکرات را به صورت جدی تر با باشگاه آغاز کنند. شخص بازیکن پیش تر با بارسلونا به توافق شخصی رسیده بود اما تنها مانع این انتقال تا به اینجا باشگاه آژاکس بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.