پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین تماس بارسلونا برای هازارد

کد خبر : 80557  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 تیر 1397
اسپورت خبر از رویایی بزرگ برای پروژه بزرگ داد

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز نیز در مسیر پروژه جذب ادن هازارد در بارسلونا با روی جلد بردن این ستاره بلژیکی خبر از اولین تماس باشگاه برای جذب او داد و آن را نه تنها امکان پذیر نامید بلکه اولویت خرید بارسلونا اعلام کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده، بخش فنی بارسلونا در مورد فرصت جذب ادن هازارد هیجان زده هستند چون باشگاه هفته قبل تماس اولیه را با نمایندگان ادن هازارد برای دانستن میل شخصی اش برای پیوستن به بارسلونا برقرار کرد و نمایندگان هازارد نیز خبر از تمایل ادن برای ترک چلسی در این تابستان دادند و از این بارسلونا هازارد را در اولویت خرید قرار داده است.

 

طبق گزارش، پس از ناکامی در جذب گریزمان، هازارد در دستور کار قرار گرفته در عین حال که اولویت خرید همچنان خرید بازیکنی تراز اول در سطح گریزمان جهت رقم زدن تفاوت در تیم به عنولان هافبک مهاجم است.

 

از این رو بارسلونا برای خرید هازارد باید از سطح دستمزدهای پرداختی به بازیکنان تا حد ممکن بکاهد که خروج پائولینیو به همین منظور بوده است و بازیکنان دیگری نیز باید از تیم خارج شوند.

 

 

اگرچه که هنوز هازارد پیشنهاد رسمی ندارد اما با عدم حضور چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تمایل به ترک تابستانی لندن دارد تا به عنوان بزرگ تیمی و انفرادی دست یابد که خطر بزرگ بارسلونا در راه جذب ادن هازارد باشگاه رئال مادرید است که به دنبال جانشینی کریستیانو رونالدو است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.