پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش از تور آمریکا تکلیف خروجی ها روشن میشود !

کد خبر : 80711  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 تیر 1397
باشگاه تلاش میکند گومز را به فروش برساند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، در حال حاضر کلمنت لنگلت و آرتور ملو دو ورودی جدید باشگاه بارسلونا تا به اینجای کار هستند. بزودی تور پیش فصل آمریکا شروع میشود و باشگاه میخواهد تکلیف خروج برخی از بازیکنان را به صورت دائمی یا قرضی مشخص کند. آندره گومز بازیکنی است که بیشترین بازی را برای تیم انجام داده اما موفق نشده اعتماد کادر فنی را بدست آورد. باشگاه به دنبال فروش گومز بوده و گفته میشود باشگاه های چون تاتنهام ، آرسنال و یوونتوس خواهان جذب وی هستند اما توپچی ها تمایل بیشتری نسبت به سایر تیم ها دارند.

 

قیمت گومز بعد از عملکرد های ضعیفش کاهش پیدا کرده در دو فصل پیش او با 35 میلیون + 20 میلیون متغییر راهی بارسلونا شد اما حالا به نظر میرسد که بارسلونا حاضر است با 20 میلیون یورو نیز او را به فروش برساند. گومز ، رافینیا ، ویدال ، دینیه ، داگلاس ، سمپر و مونیر بازیکنانی هستند که باشگاه میخواهد پیش از آغاز تور پیش فصل تکلیف آن ها را روشن کند.

 

البته این امکان نیز وجود دارد که والورده بعد از تور پیش فصل تصمیم نهایی خود را در مورد این بازیکنان به باشگاه اعلام کند. در حال حاضر فروش برخی از بازیکنان با قیمت مناسب کار دشواری بوده اما سران باشگاه تمام تلاش خود را در این زمینه انجام میدهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.