پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ملاقات ایجنت دی یانگ با پاری سن ژرمن !

کد خبر : 80833  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 تیر 1397
مدلی جدید از مزاحمت پاریسی ها

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پاری سن ژرمن برای تقویت و رفع نیاز تیم خود، فرنکی دی یانگ را مناسب می بیند و به همین دلیل ملاقاتی با علی دورسان ایجنت هافبک بااستعداد 21 ساله هلندی آژاکس داشته اند و شخص ملاقات کننده آنترو هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می باشد.

 

طبق گزارش، پاری سن ژرمن در کنار فرنکی به انگولو کانته، جولین وایگل و ناینگولان که توسط اینتر جذب شده علاقه مند بوده است و هم اکنون روی فرنکی تمرکز کرده است. بنابراین پاری سن ژرمن یک بار دیگر با بارسلونا رودررو شده پس از اینکه انتقال نیمار رابطه بد دو باشگاه را به اوج خود رساند.

 

درحالی که بارسلونا قصد دارد با کمتر از 40 میلیون یورو فرنکی دی یانگ را جذب کند، باشگاه آژاکس حاضر به گوش دادن به پیشنهادهای زیر 50 میلیون یورو نیست مبلغی که می تواند توسط پاری سن ژرمن پرداخت شود اما شانس بارسلونا علاقه شخصی فرنکی دی یانگ برای بازی در بارسلونا می باشد که بازی در کنار مسی و بارسلونا را رویای خود اعلام کرد.

 

طبق گزارش، بارسلونا قصد دارد تا در این هفته مجددا برای جذب فرنکی اقدام کند به صورتی که نمایندگانی برای بازی رفت آژاکس مقابل اشتورم گراتس اتریش در مقدماتی لیگ قهرمانان اعزام خواهند شد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.