پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پوگبا می تواند هم تیمی مسی یا رونالدو شود !

کد خبر : 80840  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 تیر 1397
رابطه پوگبا با مورینیو خوب نیست

اختصاصی بارسانیوز – ساعتی پس از سوت فینال جام جهانی بود که روزنامه اسپورت خبر از پیشنهاد شدن پل پوگبا توسط مینو رایولا به بارسلونا با پیشنهاد 150 میلیون یورویی داد تا هم اکنون ستاره فرانسوی منچستر یونایتد پس از رابیوت، دی یانگ و ویلیان چهارمین گزینه در لیست خرید بارسلونا باشد.

 

طبق گزارش موندو، رابطه پل پوگبا و آقای خاص در منچستر یونایتد مطلوب نیست و مینو رایولا مدیر برنامه او به دنبال باشگاهی جدید است و ر کنار بارسلونا، پوگبا را به یوونتوس نیز پیشنهاد داده است اما سوال بزرگ اینجاست که آیا بارسلونا و یوونتوس چنین مبلغی را برای پوگبا می پردازند؟

 

با یوونتوس بابت خرید 112 میلیون یورویی و دستمزد سالیانه 30 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو، شانس بارسلونا برای پرداخت شدن این مبلغ باتوجه به ذخیره 100 میلیون یورویی برای خرید گریزمان بیشتر است و پوگبا نیز به خوبی به زبان اسپانیایی مسلط می باشد و شخصا نیز به بارسلونا علاقه مند است.

 

با این حال پوگبا اولویت اول خرید بارسلونا نیست و پس از رابیوت، دی یانگ و ویلیان در رتبه چهارم قرار دارد و در کنار هزینه سنگین خرید او، پوگبا دستمزد بالایی نیز خواستار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.