پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیانیج با اقدام جنجالی خود به شایعات پیوستن به بارسلونا دامن زد !

کد خبر : 80871  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 تیر 1397
میرالم پیانیچ ایجنت جدیدی انتخاب کرده است که میتواند یک گام بزرگ برای ترک یوونتوس محسوب شود . همچنین او از پاسخگویی به سوالی در مورد ماندن در یوونتوس خودداری کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش کالچو مرکاتو , ایجنت پیانیچ تغییر کرده است و اکنون Fali Ramadani که گفته میشود روابط قوی با بارسلونا و چلسی دارد ایجنت او شده است .

 

نکته جالب این است که هر دو باشگاه بارسلونا و چلسی نیز به این بازیکن علاقه مند هستند . رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که ایجنت جدید با این دو باشگاه روابط خوبی دارد .

 

پیانیچ با این اقدام خود زیر آتش شایعات نفت ریخت و به آنها دامن زد . او روز چهارشنبه با حضور در یک رستوران در میلان از سوی روزنامه نگاران با سوالاتی در مورد پیوستن رونالدو به یوونتوس و آینده اش مواجه شد . او رونالدو را ستایش کرد اما در مورد برنامه های آینده اش چیزی نگفت .

 

گفتنی است  طبق گزارش های قبلی یوونتوس تنها در صورتی اجازه خروج به پیانیچ میدهد که 80 میلیون یورو دریافت کند . چلسی نیز علاوه بر بارسلونا یکی از مشتریان پیانیچ محسوب میشود . البته اگر پیانیچ تصمیم به ترک یوونتوس بگیرد احتمالا باشگاه ایتالیایی با پیشنهاد یک قرارداد 6 ساله برای جلوگیری از خروج او اقدام میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.