پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: در ویدیوهای آرتور، DNA بارسلونا را دیدم !

کد خبر : 80927  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
اسطوره یک بار دیگر تایید کرد

اختصاصی بارسانیوز – ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا که همچنان در 38 سالگی در السد قطر توپ می زند، با روی جلد رفتن روزنامه موندو در مصاحبه با این روزنامه یک بار دیگر آرتور را تایید کرد.

 

ژاوی درخصوص تایید آرتور در مصاحبه اخیرش گفت:

من چند ویدیو از او دیده ام اگرچه که نتوانستم بازی کاملی از او ببینم. فکر می کنم که او بازیکنی کاملا سازگار با سبک بازی بارسلونا است همان چیزی که DNA خطاب می کنیم. او دارای کیفیت فنی و استعداد مطلوب و کافی برای موفقیت در بارسلونا برخوردار است و در ادامه همه چیز به خودش بستگی خواهد داشت اینکه ذهنیت او جهت بازی در باشگاهی بزرگ چگونه است اما به شخصه شکی درخصوص موفقیت او و تبدیل شدن به بازیکنی عالی در بارسلونا ندارم. به خیلی چیزها بستگی دارد به ویزه در اولین بازی هایش و دموضوع اعتماد به نفسی که به اطرافیانش بستگی خواهد داشت.

 

مقایسه شدن آرتور با تو و اینیستا؟

از این قیاس ها خوشم نمی آید. موقعی که من را هم با گواردیولا مقایسه می کردند دوست نداشتم چون برآورده کردن انتظارات آسان نیست و خطرناک است. او باید کار خودش را انجام دهد و باید با نشان دادن شخصیت خود، نشان دهد که بازیکنی متفاوت است و اگر به او آرامش بدهیم موفق خواهد شد هرچند که کار در بارسلونا خیلی دشوار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.