پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: قبل از هدایت بارسلونا باید خودم را اثبات کنم

کد خبر : 80944  |  زمان ارسال : شنبه 30 تیر 1397
ژاوی در رویای برعهده گرفتن سکان بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا در گفت و گو با روزنامه موندو دیپورتیوو، درخصوص برعهده گرفتن هدایت بارسلونا و امید هواداران به رقم خوردن چنین روزی پاسخ داد.

 

ژاوی که هم اکنون در السد قطر حضور دارد و اولین گام در مسیر مربی گری را در این کشور خواهد برداشت، برای هدایت بارسلونا نیاز به اثبات خودش دارد که در این خصوص گفت:

بابت انتظارات برای سرمربی گری خودم باید بگویم که همیشه فشار زیادی روی من بوده است و از وقتی که 16 یا 17 ساله بوده ام از من انتظارات زیادی در بارسلونا به عنوان بازیکن وجود داشت که همیشه هضم آن کار آسانی نیست و حالا مجددا چنین انتظاری برایم برای سرمربی گری به وجود آمده اما من به عنوان مربی در حال حاضر فرد شناخته شده ای نیستم. حتی نمی دانم که بتوانم مربی شوم درحالی که فوتبال را دوست دارم، تجربه زیادی را اندوخته ام و اطلاعات زیادی از فوتبال در درونم دارم اما به هر حال قبل از هدایت بارسلونا باید خودم را اثبات کنم.

 

من از پایه مربی گری را شروع خواهم کرد که هنوز کار را شروع نکرده ام چون همچنان به دنبال فتح جام ها به عنوان یک بازیکن هستم. این انتظارات از یک سو برایم خوب است اما از سوی دیگر بابت فشاری که رویم به وجود می آید مطلوب نیست هرچند که پیش از این سابقه این فشارها را داشته ام. سعی می کنم این وظیفه را درک کنم و آنچه را که احساس میکنم انجام دهم که در حال حاضر احساسم لذت بردن از فوتبال است و زمان برای اثباتم به عنوان سرمربی نیز فرا خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.