پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حرکت بعدی بارسلونا در نقل و انتقالات

کد خبر : 81221  |  زمان ارسال : جمعه 5 مرداد 1397
نام پارخو و انزوزی به بارسلونا مرتبط شده است اما بارسلونا انتظار دارد که پاری سن ژرمن به " مورد مالکوم " توجه کند زیرا رابیوت از ژانویه میتواند برای تیم بعدی , خودش مذاکره کند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو , ایجنت مالکوم از 1.5 ماه قبل میدانست که این بازیکن یکی از گزینه هاس بارسلونا است اما مالکوم گزینه اول نبود . بارسلونا به ویلیان علاقه داشت اما درخواست چلسی 70 میلیون یورو بود که بارسلونا را از انجام انتقال منصرف کرد .

 

بارسلونا بعداظهر روز دوشنبه به تلاش ها برای جذب ویلیان پایان داد و یک تصمیم مهم در بارسلونا گرفته شد : آغاز مذاکرات با بوردو تا شاید چلسی خودش به پای میز مذاکره برگردد . روز سه شنبه کیا جورابچیان ایجنت ایرانی ویلیان در مورد تغییر وضعیت به بارسلونا گفت اما خیلی دیر شده بود زیرا بارسلونا وارد قرارداد مالکوم با رم شده بود و آنها پیشنهاد رسمی به مالکوم دادند . این اتفاق 48 ساعت بعد از ترک مذاکرات ویلیان افتاد . مونچی نیز پیشنهاد قبلی برای ویلیان را بهتر کرد اما دیگر خود بازیکن علاقه ای نداشت به رم برود و تصمیم گرفت به بارسلونا بیاید . دستمزد او در بارسلونا کمتر از 3 میلیون یورو ( خالص ) است .

 

بازار نقل و انتقالات هنوز باز است . بارسلونا در مورد مالکوم مجبور شد اینگونه عمل کند .

 

الان اولویت بارسلونا در خط هافبک است و یک استراتژی وجود دارد . یکی از مورد علاقه ترین بازیکنان برای خرید رابیوت است اما پاری سن ژرمن با بارسلونا خوب نیست . حتی اگر رابیوت در ژانویه آزاد باشد تا با تیم بعدی اش مذاکره کند اما پاری سن ژرمن دست بردار نیست و به او پیشنهادات خوبی ارائه میکند تا جلوی انتقال او به نیوکمپ را بگیرد . بنابراین بارسلونا همزمان بازیکنان دیگری را نیز دنبال میکند .

 

ایده روشن است , پاریس در مورد اتفاقی که برای مالکوم رخ داد میداند و بارسلونا درک میکند که پاری سن ژرمن قصد فروش رابیوت را نداشته باشد . قرارداد رابیوت در 2019 تمام میشود اما بارسلونا مشکلی برای رفتن به سراغ پلن B ندارد . استیون انزونزی و پارخو گزینه های دیگر بارسلونا هستند . این 2 بازیکن 29 سال دارد و کاملا با لالیگا هماهنگ هستند و از رابیوت هم قیمت کمتری دارند . ما در روزهای آینده شاهد خواهیم بود که بارسلونا در این مورد چه استراتژی را دنبال میکند .

 

#اشاره موندو به این موضوع است که شاید باشگاه بیخیال رابیوت شود و به سراغ گزینه های دیگر برود . مانند اتفاقی که برای ویلیان رخ داد . چلسی پیشنهادات بارسلونا را رد کرد اما وقتی بارسلونا کنار کشید آنها دوباره جلو آمدند اما دیگر دیر شده بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.