پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ: در اصل قصدم ماندن است مگر اینکه اتفاقی بیافتد

کد خبر : 81303  |  زمان ارسال : شنبه 6 مرداد 1397
فرنکی در انتظار موفقیت بارسلونا در مذاکره

اختصاصی بارسانیوز فرنکی دی یانگ هافبک 21 ساله و استعداد باشگاه آژاکس یک بار دیگر درخصوص شایعات انتقال خود به بارسلونا مورد سوال قرار گرفت و اعلام کرد که به شخصه از دستش کاری بر نمی آید و به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که در انتظار اقدام بارسلونا به سر می برد.

 

درحالی که مارک اوورمارس مدیر آژاکس فرنکی را در این تابستان غیر قابل فروش و مذاکره بر سر انتقالش را به تابستان 2019 موکول کرده است، فرنکی یک بار دیگر در گفت و گو با فاکس اسپورت با بیان هدف و قصد خود برای ماندن در آژاکس از انتظار سخن گفت:

در اصل، هدف و قصدم ماندن در آژاکس است. اگر بگویم که تیم را ترک خواهم کرد یا خیلی زود از تیم خواهم رفت بازهم همه خواهند گفت که، آیا او باقی خواهد ماند؟. همیشه گفته ام که فوتبال ورزشی حرفه ای است و همه چیز می تواند طی یک هفته و یا حتی یک روز تغییر کند.

 

درخصوص شایعات با اطرافیانم صحبت می کنم و برایم سخت نیست که حرف هایشان را عوض کنم و درنهایت انتظار دارم که این فصل را نیز در آژاکس بازی کنم.

 

با عدم ورود آژاکس به مذاکره با بارسلونا انتظار می رود که باتوجه به علاقه شخصی فرنکی به بارسلونا او در تابستان 2019 راهی بارسلونا شود که آژاکس حتی قصد ندارد سرنوشتی چون آرتور را با توافق انتقال و ماندن او به مدت یک فصل دیگر رقم بزند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.