پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیح بارتومئو در مورد پروژه بزرگ اقتصادی اش در آمریکا و یک توصیه به رئال مادرید

کد خبر : 81536  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 مرداد 1397
جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به دنبال گرفتن بازارهای ایالات متحده آمریکاست و همچنین میخواهد به رشد فوتبال زنان نیز کمک کند .

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا که تحت مدیریت بارتومئو فعالیت خود را در بازار آمریکا با تاسیس شرکت و ساخت تعدادی آکادمی فوتبال آغاز کرده است در تابستان امسال نیز برای بازی های پیش فصل در این کشور حاضر شده اند . همه اینها نشان میدهد بازارهای آمریکا چقدر برای توسعه برند باشگاه مهم هستند .

 

بارتومئو گفت :

آمریکا یک بازار مهم برای ماست  و ما در بارسا میخواهیم به ( رشد آن ) کمک کنیم . هدف ما از آمدن به اینجا ترویج فوتبال است اما همچنین ما اینجا هستیم تا رقابت را یادبگیریم زیرا این تبادل اطلاعات و تبادل دانش است .

 

بازارهای دیگری مانند چین و ژاپن نیز برای ما مهم هستند اما بازار آمریکا بسیار مهم است . من فکر میکنم خود فوتبال , چه رده مردان و چه زنان هرچه بیشتر و بیشتر در تلویزیون باشد مهمتر میشود .

 

یکی از اهداف تور پیش فصل بارسلونا , ارتقاء و رشد فوتبال زنان است . مدیران باشگاه قبلا گفته بودند که آنها قصد دارند به عنوان اولین باشگاه اروپایی اقدام به تاسیس یک باشگاه فوتبال زنان در لیگ آمریکا کننند . ویوس سخنگوی بارسلونا در ماه می در این خصوص گفت " لیگ حرفه ای فوتبال زنان آمریکا یکی از قدرتمندترین های جهان است و محل خوبی برای رشد برند بارسلونا میباشد . داشتن یک تیم با نام بارسلونا قدرت زیادی ایجاد میکند و در لیگ آمریکا باارزش خواهد بود ".  

 

از بارتومئو در خصوص تاسیس باشگاه زنان در آمریکا سوال شد :

ما برای آن کار میکنیم . ما اهداف بلند پروازانه ای داریم و میخواهیم از ورزش زنان حمایت کنیم - چرا که نه ؟

 

این خیلی خوب و واقعی است . اینجا لیگ بسیار خوبی دارد و رقابت خوب با بازیکنان خوب وجود دارد . چرا یک تیم در اروپا و یکی در آمریکا نداشته باشیم ؟

 

بارتومئو افزود :

ما کالیفرنیا را دوست داریم چون طرفداران فوتبال زیادی در کالیفرنیا هستند . این به ورزش زنان کمک میکند اما این همچنین به بارسلونا برای نزدیک تر شدن به طرفداران کمک خواهد کرد .

 

درحالی که بارسلونا همچنان در حال سرمایه گذاری در ورزش زنان است دیگر باشگاه های بزرگ از رقابت عقب افتاده اند . منچستریونایتد برای اولین بار اقدام به تاسیس یک تیم فوتبال برای شرکت در لیگ زنان از سال 2018 کرد اما رئال مادرید هنوز تیم زنان ندارد .

 

بارتومئو در مورد رئال گفت :

من نمیدانم در مادرید چه میکنند ( شاید برای تشکیل تیم زنان برنامه داشته باشند و شاید هم نه ) .

 

ما چند سال قبل تصمیم گرفتیم تا یک تیم حرفه زنان داشته باشم و بسیار خوشحالیم زیرا تیم ما در اسپانیا رقابت میکند و در اروپا نیز به خوبی کار میکند .

 

اگر رئال مادرید تیم زنان تشکیل دهد شاهد یک الکلاسیکو در سطح جدیدی خواهیم بود . بارتومئو گفت :

الکلاسیکو برای من بهترین بازی جهان است . باورنکردنی است . اشتیاق زیاد و هیجان باورنکردنی دارد .

 

چرا همه باشگاه های بزرگ تیم زنان ندارند ؟ من به رئال مادرید پیشنهاد تشکیل تیم زنان را میدهم زیرا این به فوتبال کمک میکند .

 

فوتبال یک ورزش جهانی است و باید همزمان مردان و زنان به این ورزش بپردازند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.